voedt 't Mod-tone geval ook die EX-7??
Printable View
Yep!!! Zie het rode draadje...
Heb hem vandaag getest. De 1e Wah, de Space station, en de lesley klonken best wel goed. De Whammy wat ielig. Icm de distortions klonk het zo op het eerste gehoor allemaal wel een beetje multi-effect-processor-van-5-jaar-geleden-achtig. Maar ik denk wel dat er nog veel te tweaken overbleef (had er een uur voor uit getrokken, althans een uur geld in de parkeermeter geduwd, maar die knakker bij Feedback deed er een half uur over voordat hij de bijpassende adapter had opgespoord, dus effectief iets van een half uur gespeeld.) Alles bij mekaar misschien toch wel goed bruikbaar voor de nodige gimmickjes.
Uiteindelijk niet gekocht, bleek dat het test exemplaar de laatste was, zat vol krassen en zonder doos. Ze wilden er max een tientje van de prijs afhalen, dus nog maar eens bij een andere Feedback informeren.
Nog een vraagje: wat is een lekker goedkoop true bypass looper pedaaltje om de EX helemaal te bypassen?
Binnen de EU is hij er zo. Ik heb al meerdere keren pedaaltjes uit Duitsland en Engeland gehaald. Betaald met PayPal. Dat is allemaal snel en veilig.
Ik heb alleen maar positieve ervaringen..
Ik ging toentertijd voor DEZE van Toadworks maar die hadden ze niet op voorraad. Toen ben ik maar voor die (veelste dure) looper van Keeley gegaan. Hij is wel lekker klein!!!
Volgens mij moet je hier op het forum eens vragen of iemand zo'n ding in elkaar zet voor weinig. Is volgens mij niet zo moeilijk...
DEZE op marktplaats misschien?
De EX7 ligt inmiddels voor mijn versterker. Was uiteindelijk een koopje. De Space station is erg grappig, de Whammy bruikbaar voor mijn doeleinden en de UniVibe wakkert een sterk verlangen in mij aan om een dergelijk pedaal in analoge vorm te bezitten. De Pickle Vibe van Lovepedal zum Beispiel...
Die EX-7 van Ebay?