Klinkt lekker! :) En valt wel enorm mee hoe twijfelachtig je bent, als je jezelf hobby-gitarist noemt! ;)
Maar voor pedalen heb ik geen suggesties helaas...
Printable View
Klinkt lekker! :) En valt wel enorm mee hoe twijfelachtig je bent, als je jezelf hobby-gitarist noemt! ;)
Maar voor pedalen heb ik geen suggesties helaas...
Dank je Artnaz, en dat van een gerenommeerd gitarist als jij. :)
mooie sound. ik hou hier wel van. en inderdaad niet zo bescheiden, ik hoorde hier toch een lekkere slagpartij langskomen.
groeten Pasqual.
Dank je pasqual!
Ik weet gewoon dat er op dit forum veel betere gitaristen rondhangen, dus enige bescheidenheid is wel gepast toch? :)
tja, daar snijd je een punt aan: je hebt hele goeie gitaristen met een fenomenale techniek maar die voor geen meter kunnen boeien en zo zijn er ook technisch mindere gitaristen waar ik uren naar kan luisteren. snap je mijn punt? geef mij die laatste categorie maar!
groeten Pasqual.
klinkt lekker! Hou wel van deze sound. Lijkt in sommige opzichten ook wel wat op mijn eigen sound.
Nice! Heel andere sound dan ik van een mesa dacht/verwacht.
't Is de kunst om het interessant genoeg en van een hoge kwaliteit te voorzien. Ik ben het met je eens. :)
Thx, ja, bij een Mesa denk je al gauw aan een scheurmonster, maar dat kan de Stiletto ook wel hoor, op het 2e kanaal, 3 scheur-modes van Crunch naar Tite Gain naar Fluid Drive.
Toen ik dit filmpje maakte, had ik deze sound nog maar kort echt ontdekt.
't Is ook een soort van openbaring voor mij. :)
Ik heb v.d. week ff met een SHO (Flower Booster) zitten experimenteren, maar dan heb ik eigenlijk hetzelfde probleem als met de volume knop v.d. gitaar: de SHO voegt teveel volume toe, bovendien vind ik de sound van de amp zelf toch mooier denk ik.
Haha! Dat is wel tof! Ik moet ook nog steeds de high gain input van mijn versterker proberen, maar omdat ik de low input al zo goed vind het ik dat nog steeds niet gedaan. Misschien wordt dat ook wel zo'n openbaring.
Heb je al eens gedacht aan een fulltone OCD. Staat erom bekend erg goed te reageren op je volume knop. Kan het alleen maar beamen.
Tja, OCD. Ik vind het niet speciaal.
Geef me dan maar een Crunch Box, maar smaken verschillen.
Hey H.Huisjes, Klinkt lekker man! Lang leve de Stiletto's :D
Helaas worden de superieure cleane en crunch capaciteiten van 'onze' favoriet op de demo's die op internet staan zelden echt recht gedaan! Het clean is echt geweldig he? dik, romig, strak en toch helder! Ben zelf ook weg van het crunch kanaal. Heb zelf helaas wel een probleempje met het leadkanaal. Bij de noten (vooral bes(11) en b(12) op de b-snaar) klinkt er een soort valse noot mee die een heel misselijk toontje voortbrengt... Heel vreemd, maar schijnt iets met de uitgangstrafo te maken te kunnen hebben (mijn buizen zijn al een keer allemaal gewisselt) en Voerman doet al een maand of wat over mijn garantieaanvraag, echt bizar dat de service daar zo moeizaam gaat!
Wat voor cab heb jij er trouwens onder staan?