bedankt! ik hou ze even in de gaten.. :ok: scheelt behoorlijk met de prijzen hier in muziekwinkels rond de 800 euro..
Printable View
bedankt! ik hou ze even in de gaten.. :ok: scheelt behoorlijk met de prijzen hier in muziekwinkels rond de 800 euro..
Mooie plank!!:cooler:
Maar persoonlijk ga ik toch voor een jaguar:D een rode is nu met zn cruise bezig om naar mij te komen:mmmm:
Ja Jaguar is ook vet hoor! Maar voor mij minder geschikt toch. Al heb ik wel ooit een Fender Cyclone II gehad, maar die is ooit gestolen bij een inbraak, die had ook 3 jaguar elementen. Was een cool ding!
Nice, zo'n jazzmaster. Lijkt me een superfijn plankje voor erbij. Heb jammer genoeg geen geld op overschot, anders wist ik het wel :)
Gefeliciteerd!
Vette plank hoor! Alhoewel ik toch mijn volledig gemodificeerde Japanse jazzmaster prefereer boven de classic player. De elementen die in de Mexicanen zitten klinken inderdaad een stuk beter dan de Japanse elementen, alhoewel ik die ook niet heel slecht vond klinken eerlijk gezegd. Mijn jazzmaster heeft ondertussen alweer een jaartje Novaks erin zitten en dat klinkt echt geweldig.
Die zijn echt gebaseerd op de vintage Jazzmasters toch?
Zal wel vet klinken, fotootje? En wat heb je er allemaal aan gedaan?
Ja zijn jazzmaster elementen zijn gebaseerd op elementen uit zijn eigen '62 jazzmaster dacht ik. Novaks en Lollars worden over het algemeen gezien als de beste vintage correcte elementen dacht ik. Leuke van Novak is dat hij ook nog van allerlei andere optie's bouwt voor jazzmasters. Ik gebruik zelf de combi JM-V in de neck en JM90 in de brug van Novak. Das een vintage neckelement en een p90 in de brug.
Ik heb verder de brug een tijd vervangen met een mustang brug en ik heb laatst graphtech zadels geïnstalleerd. Neck heeft een kleine shim om de actie wat lager te krijgen. Ik zit eraan te denken om op een gegeven moment de brug te vervangen door een Mastery brug (http://www.masterybridge.com/home.html) maar daar heb ik voorlopig even geen geld voor.
Pickups zijn van orgineel Japans naar Seymour Duncan 1/4pounders naar de huidge Novaks gegaan.
Owhjah de bespeelbaarheid is er behoorlijk op vooruit gegaan sinds ik een setje 012 erop heb gezet.
Plaatje van de huidige staat:
http://img.photobucket.com/albums/v7...cyrosie002.jpg
Ik heb een keer op zon zwarte gespeeld, maar die had echt een dunne neck, dunner dan mijn tele custom die al niet zo fors is. Hebben ze dat allemaal?
Wel erg mooi instrument hoor! Congrats!
Gefeliciteerd! .. Lijkt mij ook nog wel eens leuk zo'n plank erbij voor de leuk! MOJO!!!
Dan zul jay wel blay zayn:cheerup:
gayfelicitayrd jay:)