hier kan je een mening over hebben.daar hou ik wel van.de achterkant is wel heel mooi.
Printable View
hier kan je een mening over hebben.daar hou ik wel van.de achterkant is wel heel mooi.
Nah, voelen niet altijd, maar volgens mijn paspoort ben ik het wel.
En als ik dit soort dingen zie dan denk ik, wat was er mis met de Les Paul?
Maar ik snap het wel, nieuwe technieken en materialen en productie-methoden en
trends en hypes en kleurtjes en modes en een nieuw publiek... daar hoort een nieuwe gitaar bij.
Okee... dan koop ik het pre-1980 spul wel... :dontgeti:
zijn er geen foto's van de hele gitaar? Op zich altijd interessant als een grote player iets nieuws durft te brengen, al heb ik de indruk dat ze een gans designteam op de slagplaat alleen al hebben gezet. En als iets niet werkt (in termen van succes bij de gitarist) zo blijkt uit het recente verleden, dan is de combi gitaar - modern design, dan mag nog heel mooi zijn. En hoe dat komt, heb ik gisteren ontdekt tijdens een piekersessie op het wc :)
ik vind het tot zo ver geen mooie gitaar..
veel te modern voor mijn gevoel.
gad - ver - damme
daar wil ik niet mee gezien worden. ik vind hem echt afschuwelijk!
En ik maar denken dat wij, als maatschappij besloten hadden om alles wat met tijgerprint te maken heeft, uit te bannen en dood te laten bloeden, net als spandex broeken en glam metal. Als ik naar deze gitaar kijk was dat blijkbaar wishful thinking... The horror!
ja het word idd een beetje 70's design ofzow.
maar blijkbaar hebben mensen t ontworpen dus zijn er mensen die het mooi vinden.
Maar ik ben bang dat deze heel snel "discontinued" zullen zijn, only time will tell