Als Gibson straks er niet meer is heb ik een fortuin in huis. :seriousf:
Printable View
Als Gibson straks er niet meer is heb ik een fortuin in huis. :seriousf:
Dat verklaard dat er haast geen hoorbaar verschil zit in een echte Gibson en een Chinese replica.;)
Ze waren ook al begonnen met multiplex gitaren toch?
Ik dacht dat het volk hier dom moest blijven en dat de ware wijsheid exclusief op het Warmoth forum bleef? Ik word daar zo schijtziek van, met een hoop stampij inclusief zelfgestart topic vertrekken uit deze virtuele wereld en dan na een paar maanden weer met hangende pootjes terugkomen. Dat dat in dit geval weer moet met een negatief verhaal over Gibson.... ik ga gauw een riem pakken anders zakt mijn broek af.
Disclaimer voor de teerhartigen: ik zeg dit als forumlid, niet als moderator.
Kom op mannen... nieuwe ronde, nieuwe kansen....:hippie::makeup:
Dan van ene naar het andere lid:
Hij is niet terug gekomen met alleen dit topic. Hij heeft eerder gereageerd in een door mij geopend topic. Verder, waarom zou juist hij dit niet mogen posten? Afgezien van het feit dat hij vertrokken is is er toch geen belemmering om toch weer te posten? Waarom niet gewoon een welkom terug? Omdat dit over gibson gaat? Wat maakt dat nou uit? Live & let die toch?
Ik weet dat gitaristen erg betrokken zijn bij hun favoriete merk, zeker die hier rondhangen. Mij maakt het niet zoveel uit dat er bij gibson ingevallen is in ieder geval.
laten we het vredig houden in deze toch al zo door elendige wereld:makeup: