WOW !
Beetje bijzonder, maar wel lekker !
Wanneer heb je 'm binnen?
Printable View
WOW !
Beetje bijzonder, maar wel lekker !
Wanneer heb je 'm binnen?
Knoop doorgehakt? Geteleciteerd Ibanez666.
Duurt het nog lang voor je 'm in handen hebt?
Hebbe! :crazyhappy:
Erg apart, ik zou om zo ook wel meenemen ;) Ben benieuwd hoe ie speelt en klinkt.
Ik vind 'm erg lelijk, 't is dat die seventies hals erop zit waarschijnlijk, de body heeft veel weg van Ikea of Leen Bakker seventies interieur; hij kan zou in Wouter J. zijn collectie. :D
Maar uhh; uiteindelijk gaat het erom at je een player hebt natuurlijk; ik ben benieuwd !! :)
Ziet er erg mooi uit, mooi hout. Het lijkt op de foto's wel alsof de lage E-snaar erg dicht op de rand van de hals zit, maar misschien valt dat irl mee of is het makkelijk te verhelpen. Ben benieuwd. Het is in ieder geval qua looks een kwijlobject :crazyhappy:
thnx jongens, ben zelf ook heel benieuwd. Volgens mn vriend uit The States klonk hij super. Maar iets als sound is natuurlijk relatief. Wat die e snaar betreft, het was me nog niet opgevallen, maar zou heel goed kunnen. Er moet misschien nog wat gesleuteld worden :)
Ik ga hem sowieso even demonteren als hij hier is (ik hoop deze maand) en dan zal ik wat gut shots maken. ben ook heel benieuwd naar de pickups.
Wow aparte Tele Iba, erg aparte nerf tekening ook.
Veel plezier ermee. :ok:
Hoeveel gitaren heb je nu eigenlijk? :D