Ah! Blue Jean Blues.
Klinkt lekker!
Printable View
Ah! Blue Jean Blues.
Klinkt lekker!
Lekker sound hoor! En lekker gespeeld :)
Mja. Door je goede en mooie spel doe je al gauw vergeten dat het hier om een goedkope gitaar zou gaan. Qua klank is het helemaal niet verkeerd, het klinkt zelfs goed maar ik mis wel wat. Karakter? Ik zou je dit stuk weleens willen horen spelen op mijn ouwe LP goldtop. Kippenvel denk ik dan. Je zou er voor de gein eens een echte naast kunnen zetten. Maar zonder te vergelijken klinkt dit waanzinnig goed voor een chinees.
Klinkt toch gewoon goed! Imitatie of echt, je zou het eventueel kunnen horen als je ditzelfde stuk op een 'echte' speelt. Al had je het er niet over gehad zou ik doen geloven dat dit simpelweg een knappe gitaar is :)
Vorig jaar heb ik voor het eerste een Amerikaanse Fender Strat gekocht en aardig diep in de buidel moeten tasten. Hiervoor speelde ik op een cheap-ass Squier welke ik in de loop der jaren heb verbouwd tot een zeg maar custom made Squier/Fender Strat gitaar. Je hoort duidelijk verschil tussen de twee maar toch hebben ze allebij karakter en spelen perfect wat maakt dat zelfs een imitatie chineesje of koreaantje goed kan klinken en spelen. Je moet uiteraard wel een beetje geluk hebben en verstand hebben van gitaren zodat je vooraf kan beoordelen of het een goede koop is.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst!
Iedereen bedankt voor het luisteren, en de reakties.
De algemene trend is toch wel dat het geluid gewaardeerd wordt, en dat is toch uiteindelijk waar het om gaat. En niet om hoeveel de gitaar kost.
Hey Benwave, maak nog eens een versie maar dan 6 uur lang? Kan er zo een nachtje flink op zitten zuipen. Complimenten.
Klinkt geweldig, als die Chinese gitaar nou ook nog heel goed speelt...