mooi gitaartje.
ben zelf ook een lefty. valt niet mee iets moois te vinden he!
Printable View
mooi gitaartje.
ben zelf ook een lefty. valt niet mee iets moois te vinden he!
er staat niks over in de handleiding, er ook geen line in bij het tekentje rechtsonder. ik heb vista misschien dat het daarin niet kan? :(
Is de record out toevallig ook de headphone out? Dit is in ieder geval wel zo op mijn oude spider II versterker en die uitgang is stereo, volgens mij (weet ik trouwens niet 100% zeker).
Aan vista zal het niet liggen, denk ik, maar je moet ff in het configuratiescherm de goede input selecteren (bij recording). :)
Mooie gitaar trouwens. Kan ik als medelefty wel waarderen ;)
Waarschijnlijk microphone dan, maar je kunt de anderen ook wel proberen. Als je in de recording tab kijkt, dan zie je daar een meterje staan naast de mogelijke recordingapparaten en als de meter uitslaat als je iets speelt via je versterker, krijgt de pc in ieder geval een signaal binnen.
Dan moet je alleen je opnameprogramma nog goed afstellen.
Goeie keuze die LR van tokai, schitterend:ok:
Heb er een paar keer op gespeeld en voor het geld heel veel gitaar.
Ik doe geen vergelijkingen met andere of duurdere slaat toch meestal nergens op.:)
er is maar een metertje dat uitslaat en dat is van me ingebouwde microfoon niet van de versterker :(
even ging er het idee door me hooft dat misschien die input kapot is, kan dat? me headphone output doet het wel gewoon
me hooft :???: :seriousf::seriousf::seriousf:
Moooooie foto's!