ha...... lache.
Ik keek ff op jullie site en wie zie ik daar.... toevallig iemand die ik ken....
Niels de drummer.... zit op dezelfde opleiding. Hij drumt indead goed.... speelt maar met 3 trommen toch??
Doe m maar de groeten,
Greetz Edje
Printable View
ha...... lache.
Ik keek ff op jullie site en wie zie ik daar.... toevallig iemand die ik ken....
Niels de drummer.... zit op dezelfde opleiding. Hij drumt indead goed.... speelt maar met 3 trommen toch??
Doe m maar de groeten,
Greetz Edje
Hé we worden herkent als Break through bandleden. Goh, lagguh
Hey, aangezien ik dus die zanger ben (nou ja gedeeltelijk, degene van die gil zeg maar) was ik wil benieuwd naar meer kritiek! Want van kritiek kun je leren.
Als het tenminste van je mag MAY!
Gegroet
Dirk
Hey,
Klinkt niet slecht, aardige compositie.
Alleen:
- Erg droge totaalsound, ietsje (niet teveel) reverb doet productiewonderen. Je haalt je opname van het demo-niveau naar een prettiger luister geluid, mits goed toegepast.
- Drums naar mijn mening niet lekker in de mix, te weinig mic's (niet los te mixen). Je hoort de 'drumroom' heel erg. Ik zie een soort veredelde logeerkamer als ik de drums hoor... Dit is het grootste 'probleem' dat ik hoor. Verder is de drums ook niet 'breed'gemaakt. Hangt teveel in het midden.
- De zang is niet slecht maar niet overdonderend. Groot probleem bij NL'ers die engels zingen is de te nette uitspraak en articulatie. Probeer niet alle woorden te netjes te zingen, dwz. zing niet wat je leest want het klinkt dan nep-engels.
- Ik mis lekkere bas (frequentie).
Verder nix mis mee! :grin:
Bouke
Erg droge sound: klopt als een bus
De Mixer had liever dat ik de reverb uit draaiden zodat hij met zijn effecten een betere reverb erop kon krijgen.
NIET DUS! Met die reverb kreeg je zo een badkamerecho.
anyway, bedankt voor julllie reacties!
vind ik dus wel goed... tweede zanger is wel wat beter (als er twee zijn...)
intro klopt niet met de rest van liedje iig...