Sh*t, de TS6 heb ik nog niet!!
Ik zit nu op www.ebay.br te zoeken, maar ik zie er nog niet eentje te koop staan...
Heeft iemand ervaring met de TS6? Ga ik er echt exact als SRV door klinken?
Printable View
Sh*t, de TS6 heb ik nog niet!!
Ik zit nu op www.ebay.br te zoeken, maar ik zie er nog niet eentje te koop staan...
Heeft iemand ervaring met de TS6? Ga ik er echt exact als SRV door klinken?
SRV?
Maar goed. DH bedankt. Ik neem aan dat die parts zorgen dat het laag overeind blijft of zo.
Nogmaals bedankt, ik ga ff zoeken naar een goede symmetrical/assymetrical clipping mod. Dat lijkt me handig op de ts808.
Cheers,
C
Da's ebay Brazillie sukkel. je moet www.ebay.bm hebben.
(is een modem upload server, alléén beschikbaar tussen 4.45 en 4.57 AM )
:seriousf:
SSSSSSSSsttttttttttt, dat is geheime kennis alleen beschikbaar voor boetiek bouwers die veel plakkende peut op hun boards smeren! Je weet toch dat de Hoshino clan je nu officieel en ritueel tot eeuwige stilte zal moeten dwingen!?
(morgen even "Ibanez TS6" Googlen ;-))
Lol, en we staan op nummer 1! Nu nog even een foto in elkaar flansen en D_H even een mooi schema laten maken en we creëren hier ter plekke een nieuwe mythe!
Iemand voorstellen voor de Ibanez TS6? More cheap ass case dan die van de soundtanks? Samenwerking met Behringere misschien? Kleurtjes? Al plannen voor een gelimiteerde oplage!? 11 verschillende chips waartussen je met een Marshallknop kunt kiezen? (of moeten we maar een nieuw draadje beginnen!?)
Wat is eigenlijk het verschil in sound tussen een 808 en een TS9? Het zijn toch beiden "Tubescreamers"?
Edit: Ik heb al wat gevonden.
http://www.gitaarnet.nl/forum/showpo...7&postcount=53
Heb wel eens over een echte oude TS9 gespeeld, maar vond die niet beter klinken dan mijn eigen TS9 uit 2000 of zo.
Ik wacht graag de tubscreamer-meeting af (zie eerdere posts op dit forum), dan probeer ik het verschil nog een keer. Misschien denk ik er dan anders over.
(is er al een datum en plaats bekend; hopelijk omgeving Eindhoven-rockcity ?)