Ah, okee, ik zag je naam al niet staan, ik wist wel dat je in de gospel zat, ik weet niet of ik zondag in Amsterdam ben maar als ik er ben kom ik wel even kijken...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door future2future
Printable View
Ah, okee, ik zag je naam al niet staan, ik wist wel dat je in de gospel zat, ik weet niet of ik zondag in Amsterdam ben maar als ik er ben kom ik wel even kijken...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door future2future
Ik speel ook zaterdag de 30e, om 22:30 op het Provincie Noord Holland podium...Def P & Beatbusters. :)
Cool, doen jullie netjes zeg, van die sessiedingen enzo... :)
Gaaf, Def P en de Beatbusters zijn wel namen die goed op je CV staan!
Kun je alleen niet in je nette overhempie aan komen zetten, he bah:D