Anders kom ik toch een keertje 's avonds naar Delft een bakkie doen, kan je hem gelijk ff uittesten.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
Printable View
Anders kom ik toch een keertje 's avonds naar Delft een bakkie doen, kan je hem gelijk ff uittesten.Citaat:
goed plan! Kan overigens ook wel in de oefenruimte, we zien wel ff!
Mail je binnenkort sowieso ff, heb nog een hals liggen zonder frets ;)
Oke, is goed je. Pakken we wel een zaterdag of zondag, dat lijkt me het beste ivm daglicht. Dan zetten we gelijk de fretjes in die hals en werken hem gelijk ff netjes af.Citaat:
Bumping time :satisfie:
Ik zit er aan te denken om dit pedaal ook te bouwen. Ik zit alleen met een paar vraagjes:
- De pots, welke zijn log en welke zijn lin ?
- als je een voetschakelaar hebt om de SHO aan te zetten, waarom zit er dan een on/off switch naast de boost draaiknop ?
Was er ook niet iemand die hier een printplaatje voor ontworpen heeft? Ik wi l'm zelf ook wel gaan bouwen en dat zou het voor mij in ieder geval een stuk makkelijker maken...
ook ik ben benieuwd hoe de SHOCD klinkt in vergelijking met een OCD
Ik heb er een printje voor gemaakt, al moet ik het nog wel zelf testen om te zien of die correct is. Dat is voor over 2 weken.
Da's zeker wel zonder de SHO, neem ik aan? Of heb je daar misschien ook een printje voor? ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj
Ik was eigenlijk van plan vanavond toch maar een OCD te bestellen (166,- bij onze oosterburen), maar nu wil ik 'm toch zelf gaan bouwen!
Een goede partlist zou trouwens ook wel handig zijn voor alle mensen met net iets meer dan 1 linker hand (zoals ik).
Voor de SHO heb ik de layout van Auke liggen en nog een 8 tal geëtste printjes. De OCD zit een parts list bij. Als je nog kan wachten tot na mn herexamens kan ik je wel verder helpen.
Ik ben heel goed in wachten... Ik wacht ook al jaren tot ik goed gitaar kan spelen. :hippie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj
Reken mij maar als klant zodra je er weer tijd voor hebt!
Das goed. Eerst wel zien of mn layout klopt ;)