CAE-verhaal snap ik ook niet...
En toch 3 maand geleden bij BassConnection weer getest. Mijn Kasha en Trio ook ingeplugt...
Collega gitarist was erbij en heeft het zelf ook getest. Tijden terug bij Dick Dijkman zelfde.
Printable View
CAE-verhaal snap ik ook niet...
En toch 3 maand geleden bij BassConnection weer getest. Mijn Kasha en Trio ook ingeplugt...
Collega gitarist was erbij en heeft het zelf ook getest. Tijden terug bij Dick Dijkman zelfde.
Heb ooit een keer een GT Trio geprobeerd met en Dual 75 eindtrap ( had mijn amp bij de reparateur en mocht dit setje als leenset gebruiken ), was mij al met al te , hoe moet ik het zeggen , te korrelig . Dat van die Jmp-1 en die Rockmaster klopt ook wel , vooral die Jmp-1 , eigenlijk maar 1 sound in diverse gain gradaties . Heb nu een Rocktron/Egnater ie4 met een VHt 2/50/2 , en dat bevalt mij stukken beter , en met die eindtrap , klinkt het mij vet zat . die Kasha Rockmod had ik weleens iets van gelezen , heb je dat ding bij Bass Connection weg?
Ja, bij BC. Iets van gelezen? Waar dan?
Want zoek maar s met google of yahoo op Rockmod en Kasha. Is bijna niets van te vinden.
De firma bestaat niet meer. Bij mijn weten ook alleen in U.S.A. leverbaar geweest.
Vandaar ook de 220v aanpassing.
Zie pics op eerder genoemde link.
Heb er hier over gelezen : http://www.harmony-central.com/Guita...Preamp-01.html , en gewoon met Google ,rockmod, veel lees plezier.
JJL: kwik, kwek en kwak > En jij bent zeker Dagobert Duck, maar dan zonder de pegels, hahahaha.
Hmmm, GT Trio is perfect voor mensen die een betere Fender-sound willen, opener, dynamischer dan welke Fender amp dan ook. Het ontwerp van de Trio is ook op Fender gebaseerd en de ontwerper had de Fendersound ook voor ogen. Lekker prikkend clean, kanaal 2 leuk voor de SRV-sound, kanaal 3 ook heel aardig.
Moet zeggen dat ik het niet helemaal eens kan zijn wat betreft die CAE. Eerste kanaal mist veel te veel ballen, tweede is juist super en m.n. voor leadpartijen. De derde is té Highgain en wat te Fuzzy.
Soldano SP77 mist idd Bass. Heb 'm zelf op 100% staan en de rest op 50%. Clean is zwaar ruk, lead is gewoon goed.
De Fliek Rover heeft een geweldig prachtig clean. Mooiste wat ik tot nu toe heb mogen horen uit een 19" Preamp (wel met VHT eindtrap en BagEnd speakers). Chrunch is eveneens fantastisch, beetje een Bogner/Diezel mix. Derde kanaal is matig en deze gebruik ik zelf dan ook nauwlijks. Leadgeluid is niet highgain, en heeft erg veel mid en presence. Prikt echter overal doorheen op een laag volume maar je moet er wel van houden.