Waarom laat, of hak je er zelf geen armrest in dan?? Als de gitaar je bevalt, maar dat het enige is...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door no 1 hops
Printable View
Waarom laat, of hak je er zelf geen armrest in dan?? Als de gitaar je bevalt, maar dat het enige is...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door no 1 hops
De mijne, heb er geen foto apart van:
http://i21.photobucket.com/albums/b2.../HPIM0786a.jpg
[spam mode]Pssssss....de SUB is te koop![/spam mode]
Mooi, mooi, mooi!!!!! :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marc_odijk
Harm
Heb er zelf geen 1. Wel op gespeeld. Lekkere gitaartjes. Ook wel veelzijdig en het is weer eens wat anders. Vond alleen de hals niet zo van het exemplaar dat ik heb bespeeld.
De gitaar klinkt ongeveer zo :Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HertogJanNL
http://www.youtube.com/watch?v=qyZ6qF0as4k
8-)
Mods, bedankt dat dit topic weer open is!!!!
Geweldig!
Even on topic
Waar zijn de body's van deze beauties van gemaakt?
Ik weet niet of het klopt, maar ik heb ooit begrepen dat er nogal wat Axis of EVH modellen een baswood body hebben
Zijn er ook uitvoeringen met een alder body?
En zo ja, welke merken/type Axis of EVH modellen zijn dat dan?
WAUWIE!!!!! :rockon:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MusicManMaestro
Ga er morgen ook een kopen... :seriousf:
Wel serieus mooie gitaren trouwens.
Bodies zijn bij alle EVH en Axis modellen inderdaad van Basswood met een maple top. Klinkt erg lekker, met name voor solo's.
Volgens mij is het wel vooral de maple top die er een eigen draai aan geeft. Ik heb namelijk ook een John Petrucci sign gehad met compleet basswood body maar die vond ik dan weer niks. Klonk nogal steriel en vlak. Maar je weet het; voorkeur is natuurlijk persoonlijk.
Uitvoeringen met een alder body zijn er naar mijn weten niet. Van de nieuwe "Fender" Wolfgang weet ik niet waar de body van is gemaakt. Hij heeft in ieder geval een maple top en ik gok dat ie ook van basswood is.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jerome
Ik heb een aantal Musicmans gehad, maar deze Van Halen is toch wel een klasse apart hoor. Qua sound ligt ie tussen een vette tele en een Les Paul in. De elementen zijn geweldig en cleanen heel mooi op met een draai aan de volumeknop. Ook bij superveel gain blijf je alles goed horen en wordt het gewoon niet modderig. Of je ze mooi vindt is een 2e natuurlijk. Optreden doe ik er niet meer mee, veels te veel mensen die erop kwijlen en daarvoor issie me net even wat te kostbaar, aangezien het ook nog een een zeldzaamheid is qua kleur die in de USA 2e hands voor meer dan USD 5000 van eigenaar verwisselt. Wellicht dat ik 'm ooit zou ruilen voor de gitaar der gitaren, een Goldtop Les paul met P-90's, anders hou ik 'm lekker zoals ik 'm al een jaar of 15 heb.