jajajajaja weer een les paul in de maak :cheerup:
ik ga hem volgen.
persoonlijk vind ik trapezoid inlays mooier dan dot. maar is kwestie van smaak
Printable View
jajajajaja weer een les paul in de maak :cheerup:
ik ga hem volgen.
persoonlijk vind ik trapezoid inlays mooier dan dot. maar is kwestie van smaak
Dankje allemaal.
Heeft iemand hier trouwens veel ervaring met hout kopen? Ik wil de gitaar en neck van mahony maken met een top van essen of esdoorn en dan de toets van palisander.
Nou was ik op de gitaarbouwmeeting en ik heb de kaartjes bewaard en heb dus 20 procent korting op de bouwerszolder de vraag was of het de moeite waard is om daar heen te gaan vanuit almelo? Hebben ze op de bouwerszolder al dit hout.
Of weten mensen nog andere plekken in Twente waar ik goed hout niet al te duur kan krijgen?
natuur en economie? bestaat dat ook al :o
of zit je nu in 5 HAVO?
grutten, ik mag ook wel eens na gaan denken over mijn PWS...
dit jaar ook aan beginnen, maar ben dan ook een alpha nerd (misschien muziekstukje schrijven :p)
één of ander heavy metal stukje (niet mijn stijl maar toch) op een redelijk zware reformatorische school :p
hahaha, in ieder geval echt superveel succes met je LP! Ik ben heel erg benieuwd naar het resultaat!!!
Jaap / zeiler!
Ik heb nu vakantie dus zit helemaal niet op school:P maar ik ga 6VWO doen en heb N&G (natuur en gezonheid) met economie en tekenen gekozen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zeiler
ben benieuwd!! ga het zeker volgen..
Je steekt dan trouwens wel heel veel tijd in je profielwerkstuk:P
Ik had een uurtje eraan gewerkt:P en een goed gekregen (H) .. en dat op gymnasium :P
Ah kijk weer een lp, altijd leuke projectjes.
Je kan Enra hier van het forum eens benaderen, wellicht heeft hij ook nog wat hout liggen waar je wat mee kan. Hij woont in Hengelo.
Succes met het bouwen!
groeten
een UUR???Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arts
ik heb serieus een week in het natuurkunde lokaal-achtige-ruimte gezeten, beetje snaren bestuderen...
ps, leuk ontwerp, ziet er goed uit;)
maar moeten er niet iets van elementen raampjes/ringen op? ik zie ze namelijk niet op je plaatje...
Ik heb N&T met Bio , dan heb je lekker 2 profielen;) oja , ook tekenen :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yalexw
ik ga deze zeker volgen. Moet je voor je PWS nu ook alle theorie erachter op papier zetten?
Erg benieuwd!
ik heb zelf n&g met natuurkunde en economie,
dus ook lekker veelzijdig,
btw: zo zou ik mn volgende gitaar ook wel willen