flikker op met je Zwitserse faggot-ass Chanel!!
Printable View
flikker op met je Zwitserse faggot-ass Chanel!!
haha humbucker je denkt hoop ik niet echt dat ie dat leest he, das gewoon een spambot, of een afrikaan die wordt betaald voor het plaatsen van spam op messageboards
weinig meer aan te doen dan verwijderen, en opnieuw verwijderen en opnieuw..en en en
Toen ik mijn eerste eigen gitaar moest hebben, had ik nog geen verstand van merken (eigenlijk maar goed ook). Ik keek gewoon welk de beste was, en dat was toevallig geen Fender maar een Yamaha. Na een tijdje ging mijn input-jack een beetje los zitten. Wij gingen daarom naar een gitaarmaker toe. Ze zeiden dat alle Yamaha's eigenlijk uit elkaar vallen na een tijdje, en vooral dat model dat ik had (gek he? Proberen wat aan me te verkopen). Ze keurden het merk gewoon meteen al af!
Mij maakt het eigenlijk niet uit welk merk een gitaar heeft, als hij maar lekker speelt.
In de richting gitaren waarin ik zoek (klassiek / flamenco) speelt het merkgevoel een stuk minder mee. Er zijn tal goede bouwers met een kleine productie die prachtige gitaren maken.
Wanneer ik een elektrische gitaar zou kopen, zou ik wel een stuk merkgerichter zoeken denk ik. Een telecaster hoort nou eenmaal bij Fender. Namaak kan nog zo goed zijn, maar het heeft bij mij toch een lauw bijsmaakje wetende dat ze ongelovelijk hun best hebben gedaan Fenders product na te maken. Wat dat betreft ben ik niet erg materialistisch, maar wel conservatief.
Fijn, iemand die het snapt....we hebben daar zo onderhant en dagtaak aan.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gitaarvrouwtje
@humbucker: in plaats van een post plaatsen met gescheld, druk voortaan gewoon op de rapporteer knop, dan wordt de moderator op de hoogte gesteld en kan hij het bij gelegenheid verwijderen.
Nee joh, da's gewoon Minda, die weer eens over Eden begint, voor de zoveelste keer.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gitaarvrouwtje
EDIT:
Oops, Mitch zal er wel een post tussenuit gehaald hebben van een spambot. Foei Mitch, nu is het hele verhaal uit zijn context :cooler:
haha, ik moest even mijn frustratie kwijt! Ik weet natuurlijk ook wel dat dat een bot is :seriousf: :seriousf:..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
En de raporteerknop was ik vergeten. Ik heb morgen mijn laatste examen en gewoon denken lukt niet meer echt. Ik leef vooral op koffie, pizza en red bull...
Ik kies voor een merk. Punt.
Uiteraard weet ik wel waarom ik voor dat merk kies, Jackson is en blijft voor mij het best spelende en klinkende merk. Bovendien staan de vormen me aan!
Bah.
Een gitaar moet mooi klinken en fijn spelen, verder niet.
Nou ja, hij moet niet zo heel foeilelijk zijn, maar dat is het wel.
ik had ook wel "By Fender" hier achter me kunnen hebben staan, maar ik vond dat, zeker met mijn budget, gewoon flutdingen. So?
Een tele zou ik wel van fender willen(tsja....), maar als een LC Comet me onder handen komt zou ik deze ook niet weigeren.
Mij gaat het meer om de vorm en de klank, dus een LP/Ibanez vorm is wel erg leuk, maar een echte hoeft het niet te zijn (Zelf vind ik vette andere modellen ook wel vet :hippie: )