..nee die heeft hele andere dingen nodig :chicken:
Printable View
..nee die heeft hele andere dingen nodig :chicken:
Nu niet meer, hij is afgekickt! Zegt hij.
Ik sta er wel voor open, maar why the fuck zoiets uitbrengen? Alsof de fans daar op zitten te wachten.
Maar die Mustaine is misschien nog wel more weird. Ze (Metallica) kicken Dave Mustaine eruit, en Mustaine wil wraak en richt Megadeth op om Metallica eruit te spelen. Megadeth maakt een van de best scorende metal albums ooit (Countdown to extinction) en Mustaine kan het niet verkroppen dat Metallica nog beter verkoopt. ( Ik dacht het black album.)
Dat terwijl Countdown toch een stuk muzikaler is ( IMO) dan het black album van Metallica. Maar das mijn bescheiden mening. En waar Metallica de laatste jaren mee bezig is dat kan ik al helemaal niet meer volgen, om nog maar te zwijgen van de totale stilstand in ontwikkeling van Kirk. Maar van mij mag ie een bandje om doen hoor! :-)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Ironie:
Mustaine is eruit gekickt vanwege zijn onhandelbare gedrag i.c.m. een alcoholverslaving :chicken:
Gelukkig hebben ze hem er toen uitgekickt, want anders had Megadeth nooit bestaan........
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renin
exactly, Mustaine is geniaal gewoon, hoe raar zijn die riffs soms niet. vind zijn manier van spelen en componeren heel interessant.
"natuurlijk sta je heel erg open voor de 20 jaar die ervoor afspeelde enzo..
maar dat tapeje is omdat anders z'n spieren en pezen naar de tering gaan... hij heeft best een harde aanslag...."
inderdaad, en het feit dat hij ook ooit een ongeval gehad heeft waar zijn hand zware klappen heeft gekregen
anders hadden we nu geen discussie waarom als kirk een bandje om z'n hand heeft:DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Braindead
Mod-edit: SPAM.
ja, dat zal de reden van het bandje wel zijn...
edit: nou als het vorige spambericht weg is, dan heeft dit bericht ook geen bestaansrecht meer