Erg mooi man, ben altijd al gek geweest van die bird inlays , veel plezier ermee :)
Printable View
Erg mooi man, ben altijd al gek geweest van die bird inlays , veel plezier ermee :)
Prachtige gitaar, gefeliciteerd!
Te gek joh, gefeliciteerd!!
Super mooi gitaartje!
Ik heb er de standaard uitvoering van! Deze is echt luxe! En die dikke nek? Ik ben er helemaal aan gewend, sterker nog, vind het heerlijk! Veelzijdige gitaar idd.
Harm
ik kan niet zeggen dat ze in veel opzichten op elkaar lijken...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damster
mooie gitaar Jiboom :o
en nu spelen!
ai ai ai, dat is echt een mooi ding!
Zeer vette gitaar! Van harte gefeliciteerd. Had een tijd terug ook een Singlecut (hardtail), met pijn weggedaan voor een amp. Jammer dat PRS, afgezien van de tremonti signature, niet de klassieke Gibson layout combineert met een tremolo.
In elk geval enorm veel plezier met deze gitaar!
Ik heb zelf juist een hekel aan aparte volumeknoppen per pup, maar ik snap wat je bedoelt. Je kunt natuurlijk altijd nog een Tremonti ombouwen als de elementen niet zouden bevallen. Op zich is een Tremonti niet echt veel duurder dan andere Singlecuts en nauwelijks herkenbaar als signature model (op de elementen en de trussrod cover na). Je kunt alleen niet kiezen voor een Wide Fat hals, dus als je dat wilt hebben, houdt het wel op... (Private Stock even niet meegerekend). Maar het blijft wat omslachtig natuurlijk.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rubster
+1Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koentjo
zelfde vorm van de body en inlay... maar verder...
wel mooie gitaar :hippie:
Nais guitar!