excuses
het is 1,5121
Printable View
excuses
het is 1,5121
Ik ben ook wel benieuwd wat je nu in totaal kwijt bent als je zoiets importeert uit de VS. aankoopprijs+shipping+invoertax: op wat voor bedrag moet je rekenen bij die laatste twee?
Extra douane kosten zijn 22.2%, en dat gaat over het hele bedrag incl. verzending. Shipping costs varieert afhankelijk van de grootte, gewicht, hoe snel je hem wilt ontvangen, etc.
En de actuele koers kun je hier vinden: http://ppcalc.com/
unit wordt verscheept as we speak 8-)
zou eind van de week binnen moeten zijn
als ie niet oneindig lang bij de douane blijft liggen....gasten worden steeds trager daar, maar dat zal ook wel zijn omdat iedereen massaal in amerika bestelt nu....
succes ermee!
Inderdaad. Als ik ze track, is het bijna altijd de volgende dag al in Nederland. Maar het duurt echter nog een week voor ik het thuis heb. Best ironisch eigenlijk, dat het internationale gedeelte een dagje duurt, en het nationale een week...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sj03rd
Wat ik me trouwens afvraag is hoe de douane te werk gaat. Maken ze ze alle pakketjes open om te controleren of niet?
volgens mij wel, ze hebben me laatst zelfs een keer gebeld over een gitaar (de Suhr), die werd opgestuurd door een vriendin van me en ze wilden weten of ik een rekening van ebay had voor de waarde want hij had een hele lage opgegeven waarde....:D maar die rekening had ik natuurlijk niet...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artnaz
maargoed, blijkt dat ze steeds meer hun best doen!
Gasten worden daar helemaal niet trager, verzendbedrijven zeggen dat het aan de douane ligt maar dat schijnt vaak helemaal niet zo te zijn (volgens horen zeggen uit douane bronnen).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sj03rd
hij is binnen :cooler:
Bij de USPS trackingen zijn mijn spullen meestal de volgende dag al in Nederland (soms duurt het twee dagen), om vervolgens meer dan een week bij de douane te liggen. Dus volgens mij ligt het wel aan de douane... Verzenden binnen NL duurt trouwens ook maar een dag meestal.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaboemba
@FNaRK: Proficiat! Kun je eindelijk afstand van je Digitech nemen, en de vele geïnteresseerden blij maken!