de body is van Amerikaans Esdoorn (Hard Maple), de toets van palisander, en de hals ook van Amerikaans esdoorn, verder echt parelmoer inleg en set-neck constructie
Printable View
de body is van Amerikaans Esdoorn (Hard Maple), de toets van palisander, en de hals ook van Amerikaans esdoorn, verder echt parelmoer inleg en set-neck constructie
gaaf ding :) ik heb vaak op deze gespeeld bij de plug, daar heb je 'm toch vandaan?
ja klopt, maar pas nadat het hele plankje goed afgesteld was, want hij was wat dat betreft in erbarmelijke staat...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
Supervet! Toch wel mijn favoriete model:cooler:
De achterkant van de body is volgens mij van mahonie.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rinze
klopt ja, maar al dat hout zegt me eerlijk gezegd niet zo veel, ik heb geen idee welke hout welke eigenschap heeft.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat ze nieuw hebben gekost in 1987
Geen idee.
Maar ik feliciteer je wel met je nieuwe aankoop! Schitterend. Artists blijven underrated... jammergenoeg.
Thnx, misschien maar goed ook, nu zijn ze nog betaalbaar. Ze kosten minder dan een Gibson LP en klinken wel vaak beterCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik
mooie gitaar, vind persoonlijk zo'n groot stuk staal niet zo geslaagd, maar het past wel bij de gitaar vreemd genoeg, veel plezier ermee.