Op het werk ook geprobeerd ;)
Gaf alarm: criminal web of zoiets... :???:
Printable View
Op het werk ook geprobeerd ;)
Gaf alarm: criminal web of zoiets... :???:
Daar gaat je credicard :P
Wel tof gedaan :)
Tsja, die firewall problemen zou kunnen; in het verleden heb ik er ooit een website gehost over cracking. Daardoor kan het zijn dat de site nog in blacklists voorkomt.
Ik zal het script verhuizen naar een andere website; dan werkt het wel op het werk :)
Het script staat nu op een ander adres:
http://www.elizium.nu/scripts/guitar/
G.G.: zou je de link kunnen aanpassen in je post?
Bedankt :)
Ik vind m echt mooi. 3 fout op de 50 gister over de eerste 5 posities.
Eigenlijk zou een highscore en met tijd mooier zijn. Of multiplayer...
aangepast.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raldnor
Het is juist heel nuttig om het leren van de noten zonder gitaar te oefenen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
Een hele goede manier zelfs om de noten op hun hals te leren zien is bijv helemaal zonder gitaar of grafische weergave daarvan zodat het proces van "zien waar de noot zit" zich ook echt in je koppie afspeelt, ipv dat je een geconditioneerde greep pakt.
Ik zie het nut er wel van in als je geen gitaar bij de hand hebt, zoals op het werk etc.... Maar er gaat toch echt helemaal niets boven een hals van de gitaar vasthouden.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen
Wat volgens mij het mooiste zou zijn is dat je bij iedere nieuwe "vraag" de toon ook daadwerkelijk hoort. Ik weet niet of dat mogelijk zou zijn in dat programmatje. Dan zou je met je gitaar in de hand die toon op kunnen zoeken en dan antwoorden. Zo leg je alle verbanden tussen de positie, de naam, de klank en hoe je hem beetpakt op de hals.
Nu werkt het wel :sssh:
Heel tof gedaan;
tip ter verbetering: de fretten liggen naar mijn gevoel te dicht op elkaar om dat "gitaaroverzichtsgevoel" te hebben. :noob:
Mentaal studeren is een zeer krachtige methode om dingen te leren. Je hebt daarbij niets om op terug te vallen behalve je hersenen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.G.