Aha, hoewel PRS-fan heb ik er nog nooit van gehoord. Misschien omdat ik het heb gehouden op de SE-serie.
Printable View
Aha, hoewel PRS-fan heb ik er nog nooit van gehoord. Misschien omdat ik het heb gehouden op de SE-serie.
Verder trouwens een prachtige gitaar. Als ik ooit nog eens geld heb is zo'n PRSje waarschijnlijk toch de grootste kanshebber.
prachtige gitaar ! zou er ook wel 1 willen hebben maar ga toch maar eens voor een fender strat..
Is die wrap-around brug niet vervelend? Met het oog op intonatie en actie.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spitfire
valt reuze mee denk ik, lijkt me dat meneer Paul daar over heeft nagedacht voordat ie dit ging toepassen. ohja, sjieke gieter!
Erg mooie gitaar, mooie kleur ook.
Ben blij dat je eigenlijk precies hetzelfde zegt over het geluid als ik ;) Cool dat je er blij mee bent :D
Het blijft een geweldige gitaar, en als ik geld had om alles te kunnen doen wat ik wil was ie ook nooit weg gegaan, maar zo is het helaas nou eenmaal niet...
Maar dan ben ik benieuwd wat er dan voor in de plaats kwam dattie weg moest.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Veekeren
Een nieuw gasfornuis?
Een zelfbouw Telecaster, mijn Les Paul Class5 heeft een investering nodig, mijn Rectifier moet nieuwe buizen, wellicht dat m'n Marshall geld gaat kosten omdat ie kapot is - zoveel dingen, zoveel...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zeppo
ja! dat is een gitaar die ik moet hebben! mocht je hem ooit weg doen, pm me fftjes :)
gefeliciteerd!