En dan de wah en volume overdwars leggen?!
Maar euh.. 1.20 past toch wel? We rijden niet allemaal Opel :D
Printable View
En dan de wah en volume overdwars leggen?!
Maar euh.. 1.20 past toch wel? We rijden niet allemaal Opel :D
Volgens mij wordt het erg krap tussen de wielkasten, hoor. Zelfs in mijn Opel. ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
Het IS al een leuke collectie echter nu staan ze op een rijtje en dan loop je je helemaal de t***s.Citaat:
Hij ziet er straks uit zoals deze:
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=92739
Alleen dan met zwarte alu hoekprofiel rondom voor het flightcase idee.
Ik weet alleen niet of die vlindersloten ook in zwart zijn te krijgen.
:D :D Het is half 3. Hoe vroeg was jij wakker??Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Maar zit wat in daarom heb ik een station met een neerklapbare achterbank.
(een echte degelijke trutschutter met jarretelaandrijving die een op een emmer loopt)
W.b.t. de breedte:
We plan as we go.
Het kan best zijn dat er straks twee koppelbaar en stapelbare pedalenplanken komen van een 60 cm breed en dan op elkaar +/- 40 cm hoog.
Dat past zelfs in jou opel denk ik.
Transportprobleem houd je toch want mijn 4 x 12 cab moet er ook nog bij en die is inmiddels ook geflightcased (ook D.I.Y.S. met korte oe)
koop gewoon zo'n auto als ik gedaan heb :D Past alles in, zelfs een drumstel kan er nog bij
en mijn pedalenkoffer wordt ook 1m op 50 cm, met heel veel DIY (niet met korte oe, maar juist geschreven)
koppelbare planken? Lijkt mij niet handig, dan ben je het voordeel van snel opzetten weer kwijt. Denk ik hoor..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellsbellsnl
Heb je foto's van je geflightkeesde 4 x 12?
1)Koppelbaar als of je twee schoendozen op elkaar zet en aan elkaar klikt met vlindersloten.Citaat:
Voorkant eruit en bovenkant eraf en je hebt 2 koppelbare planken beide met een patchkabel aan elkaar zetten en hoppa.
2)Helaas nog niet, kees staat in oefenhok (de verf stonk me binnen te erg)
wat voor meesterlijke auto heb je dan :D ?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj
1m20!??
Met de kroegen waar ik normaliter speel gaan m'n bandleden me gegarandeerd afmaken als ik met zo'n formaat aan kom zakken!