Smaak ja, maar zo raak je de draad al snel kwijt, want die ging over mono vs. stereo. "Wat jij het best vindt klinken" is een advies waar je alle kanten mee uit kunt en dat kon TS daarvoor ook al. Ook dat zal dan wel smaak zijn.
Printable View
Smaak ja, maar zo raak je de draad al snel kwijt, want die ging over mono vs. stereo. "Wat jij het best vindt klinken" is een advies waar je alle kanten mee uit kunt en dat kon TS daarvoor ook al. Ook dat zal dan wel smaak zijn.
Van een mono track kun je een kopie maken en uit elkaar pannen en het haas effect toepassen zodat je zelf het stereo beeld ervan kunt manipuleren naar wens. Zelfde reden dus dat je niet met reverb en delay opneemt.., zodat je het later nog kunt veranderen in de mix.
https://www.sageaudio.com/blog/pre-m...aas-effect.php
Maar dan krijg je niet die subtiele verschillen tussen de twee bijna identieke gitaarpartijen. Die subtiele verschillen maken het juist levendig.
Let erop als je mono opneemt zonder fx, je heel beperkt ben met een DP24 qua fx. Ik zou alle fx, behalve reverb meenemen op een stereospoor, of beter nog twee mono sporen om zo de breedte van je geluid zelf te kunnen bepalen......
De Kemper heeft veel meer fx dan een DP24, dus houd daar rekening mee!
Volgens mij was dat om zijn platenmaatschappij te narren,hun wilden een nieuw album in de stijl van R&R animal,waarop Lou het afgrijselijke dubbelalbum Metal machine music uit liet brengen(een album dat alleen bestond uit gekras op metaal.
Nee, ze hebben nog een tijd getoured met precies dezelfde band maar dan met Danny Weis op gitaar die (geloof ik) ook op Sally can't dance meespeelde.