Kan zijn, maar minder dan de helft..?? Dan is het wel interessant !
Gr. C.
Printable View
Dit lijkt me ook wel een typisch gevalletje GibsUn, niet? http://link.marktplaats.nl/241541406 Kijk eens naar het fretboard, de inlays, de positie van de knoppen. Daarbij kan ik me niet herinneren dat de DC ooit in het zwart is uitgebracht.
Zou deze echt zijn?
http://link.marktplaats.nl/244494598
Puur op die info gebaseerd durf ik het niet te zeggen,mijn kennis van gibsons is marginaal... knoppen zien er vreemd geplaatst uit en ook nog nooit zulke mini-trapezoïds gezien...wellicht heb je gelijk, ik wacht op de experts!
en ja... bij de laatste gibsun heb ik aan de alarmbel getrokken bij mp
voor 180,- zou ik er niet eens over gaan zeuren... wat dacht je zelf eigenlijk?
Het idee is dat je wel gegronde redenen hebt om aan de echtheid van een gitaar te twijfelen voordat je 'm hier post, anders kun je heel marktplaats hier wel neerplempen. Waarom zou deze nep zijn? Volgens mij maak/koop je voor 180 euro ook geen replica, of het is een hele slechte oplichter
Die charvel lijkt mij ook de real deal!
Volgende keer zal ik er de redenen bijzetten. En ik had idd niet echt goed gekeken, ik heb wat gegoogled en er lijkt geen reden te zijn om aan te nemen dat hij nep is.
Ik had dat logo nog niet gezien, dat is meestal anders bij Charvel (toch?). Verder vond ik de vorm gewoon vreemd, geen serienummer etc. Maar dat blijkt bij dit model normaal te zijn.
Maar als ik duidelijk gegronde redenen heben zeker weet dat iets nep is, is het ook niet meer nodig om het hier neer te zetten: dit is het twijfel over een advertentie-topic.
En ik ga wat beter kijken voordat ik iets hier neerzet ;)
beide zijn origineel, Gibson;de kleine trapeze inleg heeft gibson voor een jaar gebruikt voor de goedkopere modellen (o/a de lp studio en de special) het was niet bepaald een succes en ze verkochten dan ook voor geen meter
Charvel, is ook origineel echter ik geloof wel dat deze in Korea is gemaakt en niet in japan. dit model heeft jarenlang te koop gehangen bij Dirk Witte, waren helemaal geen slechte gitaren maar hadden verder vrij weinig te maken met de originele San Dimas
Hmmm, dan is 500 euro geeneens zo'n gekke prijs, of is dit echt een ondermaatse Gibson?