dit wekt bij mij nogal de indruk dat topics er hier voor bedoelt zijn om het topic slechts de hemel in te prijzen?... of krijg ik nu ook de volle laag?
Printable View
dit wekt bij mij nogal de indruk dat topics er hier voor bedoelt zijn om het topic slechts de hemel in te prijzen?... of krijg ik nu ook de volle laag?
Nee hoor, dat geldt alleen voor het Telecaster-topic. Mocht je een bepaalde Tele lelijk vinden, dan ligt dat aan de persoon, niet aan de Tele. Een Telecaster kan er niks aan doen dat het een Telecaster is, smaak is daarentegen aan te leren.
Wat overigens niet betekent dat je je mening niet zou mogen geven. Maar Tele-bezitters zijn gewoon niet zo vergevingsgezind. Ik ook niet... ;)
Zo bedoelde ik het niet.
Ik denk/vermoed dat jouw post iets anders over kwam bij een aantal mensen dan jij bedoeld had. Bij mij deed het iets van: "Hey, leuk topic, waarom nu zeuren?".
Blijf ajb je mening posten als het er om doet, ik bedoelde echt niet dat jij je mening niet mag posten oid., ik vond hetzelf op dat moment in die context wat minder overkomen en reageerde (ook imo!) iets wat heftig.
Mijn welgemeende excuses!
Geen snaren ook...
Sterker nog, de lak is er weer afgeschuurd, klaar voor Sonic Blue, poging # 2.
Ik ga pitten, heftig dagje geweest...
[IMG]http://img7.imageshack.us/img7/7561/dscn1945b.jpg[/IMG]
Deze dus