Misschien hebben wij dan nog de goeie vintage serie, de pre-2005 uitvoering...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike McCready
Printable View
Misschien hebben wij dan nog de goeie vintage serie, de pre-2005 uitvoering...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike McCready
oke ik dank dat het dus de korg tuner gaat worden ( hij is ook ietsje goedkoper)
maar welke chorus en distortion kunnen jullie me aanraden? Mijn muziekstijl loopt flink uiteen greenday, lostprophets, velvet revolver, the darkness, simple plan, joe satriani en tenacious D en en vanallaes wat hierop lijkt.
Je hebt al een Engl Powerball en je zoekt een overdrive/distortion? :stop:
Er staat voor E100 een H&K Tubefactor op marktplaats. Zonder aarzelen kopen!
oke dan niet zo zeer een distortion maar wel de chorus welke kunnen jullie mij dan aanraden en wat voor een wah pedaal die zoek ik ook nog
Chorus: Boss CE-2(word niet meer gemaakt maar 2de hands wel te vinden voor 5/6 tientjes).Super vette chorus.Absoluut een van de mooiste chorus'en
Wah: Morley Bad Horsie2 of een Dunlop Dimebag wah.Beide vette wahs.Die laatste helemaal.Mooie boost erin voor solo's,veel instelmogelijkheden.
+1 voor de chorus, ik heb hem zelf ook. Kan subtiel wat dikte toevoegen maar ook zwaar gaan spacen:)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist
+1 voor de CE-2, al worden ze wel iets te populair en moeilijker te vinden en daardoor weer wat duurder.
Ik heb de mijne een jaar terug nog verkocht voor 35 euro ofzo. De JAPANSE versie nota bene (schijnt NOG BETER te zijn). Maar inderdaad, het is een geweldig klinkende chorus.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LostHighway
O ja, ik ben een lul.
Zo dan post ik ook maar eens iets :)
http://upload.server8.org/p7257.JPG
Van links naar rechts
GLX Heavy Metal- Boss Superoverdrive - Boss Noise Suppressor- Boss FV-50 volumepedaal
GLX equalizer - GLX Flanger - GLX super chorus