Oke dan hier de mijne........Is voor lekker thuis...
http://img408.imageshack.us/my.php?image=028kv3.jpg
Printable View
Oke dan hier de mijne........Is voor lekker thuis...
http://img408.imageshack.us/my.php?image=028kv3.jpg
Leuk board Soulpower en habberdoedas
Soulpower,mag ik zo vrij zijn om te vragen wat je voor de metalmuff hebt betaald?Lijkt me wel een leuk dingetje voor bij mn buizentop.
Heyy dankjewel, ja tuurlijk mag dat, volgens mij had ik em voor 89 euro bij feedback.. shiit nu je het zegt.. ik heb de bon weggegooid..
Ik vind em echt lekker klinken, in mijn situatie komt ie goed van pas.. ik had een alternatief nodig, ik ben niet tevreden met de overdrivechannel van de studio 22., ik gebruikte eerst DS-1.. maar nu ik de metalmuff heb ik een veel strakkere sound. Ik heb gain op 12u staan en ik heb echt strakke gain.. die boost channel is ook erg leuk.. zware boost!
Voorlopig kan ik hiermee lekker door, ik ben al aan het sparen voor een stack.. maargoed dat duurt nog een tijdje..
hallo
Ik heb net mijn multi effecten pedaal verkocht om over te gaan stappen op losse pedaaltjes. Ik wil beginnen met een stuk of vier pedaaltjes en dan in de tjd evt nog uitbreidingen.
Ik wil om te beginnen een distorsion een chorus en een wah pedaal welke raden jullie me aan. en een tuner ik twijfel tussen de boss en de korg welke is volgens jullie het best
Distortion, wah en chorus: ligt er helemaal aan wat voor sound je zoekt, kan je beter even een nieuw topic openen met een uitgebreidere beschrijving van wat je wilt (sounds, kosten, wat heb je al geprobeerd etc etc)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_Darkness
Qua tuner; is persoonlijk maar ik vind de korg er duidelijker uitzien (moet er nog steeds een keer een gaan halen)
planet waves ct 04!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is dat nog wat dan?Uitgetest?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Zag hem laatst ergens op internet en geloof dat ze niet eens zo duur zijn.Zien er wel goed uit.
true bypass
duidelijk zichtbaar
strobe en chromatische mode
betaalbaar
IDEEAL
Hmm intresant.Zag net op de feedback site dat hij 89 euro kost.Ik wil over niet al te lange tijd een goeie tuner kopen en zat eerst te denken aan de Boss TU2,die kost 99 euro maar goed nu ik zo die Planet Waves tuner bekijk voor 89 euro...binnenkort beide eens even testen etc.
ik zou de ct 04 pakken
veel duidelijker en naar het schijnt preciezer...
Gebruik 'm zelf voornamelijk live en om te intoneren :P