Hehe, beetje proppen, gaat prima. :D
Nee, moet natuurlijk van ieders 1 zijn, copy/paste foutje. :speed:
Printable View
Hehe, beetje proppen, gaat prima. :D
Nee, moet natuurlijk van ieders 1 zijn, copy/paste foutje. :speed:
Beetje offoptic, maar ben toch even nieuwsgierig:
Ik heb de mijne nu plat liggen, maar ik 'mis' de tremelo eigenlijk wel een beetje. Zwevend wil ik niet, maar als hij plat ligt, hoor je dan geen 'tik' (door de versterker) als je hem terug op de body laat zakken?
Of kan ik beter een tremstopper-achtig apparaat nemen de mn strat zwevend afstellen?
splawn lijkt me idd ook erg gaaf. al zou ik denk ik voor de quick rod of de pro mod gaan.
Ja, ik twijfel ook tussen de quickrod en de Nitro, maar met de Nitro heb ik de tubescreamer hoogstwaarschijnlijk niet meer nodig. :rockon:
Heb je die Splawn Nitro ergens bespeeld ooit?
Ik niet helaas, jij wel?
Die 2 lijken me allebei echt geweldig, de pro mod ook nog :)
Ik kijk er maar niet teveel naar hehehe. Denk dat een tubescreamer ook een mooi effect zou hebben door een splawn als een volumeboostje. Voorlopig kan ik lekker scheuren met mijn London City en mijn Brunetti beukt nog steeds heerlijk en ik heb nog steeds geen beter clean gehoord uit een channel switcher, maar ik denk dat er wel een keer een splawn komt of een Brunetti Mercury ;)
Ook niet, wel naar gekeken toen ik mn recto beu was. Maar niet te krijgen in Europa, en wilde t risico ook niet nemen om em zelf uit de USA te halen. Uiteindelijk niet meer gevolgd dat merk. En nog steeds gelukkig met mn Avenger :) maar mocht ik er ooit 1 zien staan, dan zou ik dr graag even op in prikken.
Er zit één dealer in Engeland, daar heb ik contact mee gehad.
Ik mocht de Nitro die ze daar hebben staan voor €2100,- incl btw/shipping hebben.
Bovendien mocht ik hem een maand uitproberen, als tie niet beviel weer terugsturen, dan was ik in totaal zo'n €150,- tot €200,- kwijt aan verzendkosten.
Als je hem in Amerika besteld ben je minder kwijt, zo'n €1900,-, maar dan kan je hem niet meer terugsturen.
Tot nu toe heb ik van veel amps, die ik via Youtube filmpjes e.d. beoordeeld had, en later zelf bespeeld heb, redelijk goed in kunnen schatten of het wat voor mij is of niet.
Van b.v. de 5150III was dit niet zo, deze klonk/voelde beter toen ik er zelf over speelde.
De JVM tegenovergesteld, die klinkt/voelt in werkelijkheid toch minder, vooral het crunch vind ik.
Als ik het geld er voor (over) heb neem ik de gok maar 's denk ik.
Maar dan wel uit Amerika, ik ga voor de JCM 800 look. :rockon: