Refret? En issie gescalloped of moet de hals eigenlijk ook vervangen worden? Wel een cool ding overigens!
Printable View
Refret? En issie gescalloped of moet de hals eigenlijk ook vervangen worden? Wel een cool ding overigens!
rotte tandjes?
strats kunnen ook niet goed tegen life & cooking :D
Euhm,
ff denken wat er allemaal aan is gedaan:
Gaat dus om een '57 Vintage ReIssue uit '89
Tremelo was een vintage is nu een modern tremelo met van die brushed zadels. ( 5 veren)
3-ply mintgreen pickguard ipv. 1-ply wit
Set Kinman Blues + K7 switching harnass
Scalloped neck, gerefinished in Nitrocellulose en een exact gematchede tint als voor het uitvijlen.
Messing nut
Het is een gitaar van 20 jaar oud die ik ooit van mijn vader heb gekregen, frets zijn ECHT op, Dot markers (van klei) donderen er uit, neck is erg krom en de trussrod staat vast in deze positie. Neck cracks aan beide zijden van de pocket. Actie is enorm hoog (kreeg een keer de vraag of dit mijn slide gitaar was...)
Ik heb me overigens altijd afgevraagd of deze gitaar nou Candy Apple of Frost Red is, de laag onder de rode finish is namelijk zilver en niet goud, desalniettemin werd mij bij Servaas in Den Haag (Topwinkel vond ik) verteld dat deze CAR is.
Het is zo'n gitaar die als ik hem oppaak meteen goed voelt en echt een verlenging van mezelf is, ach ja aan alle goede dingen komt een eind zegt men welleens. Binnenkort komt deze strat aan de muur te hangen en vervang ik hem waarschijnlijk voor een Olympic witte American standard (de pickups gaan dan mee naar die nieuwe strat). Dat vervangen gaat overigens wel met een beetje pijn in mijn hart als ik heel eerlijk moet zijn...
Leuk trouwens, die tioletrol boven op je dvd's. Vrijgezel neem ik aan, of gigolo? :p
Vrijgezel?
Wel een hele bijzondere, er staan nogal wat "kindsignalen" op de foto.
Speelgoed 3x
Pampersdoekjesdoos
Kindersok
Klein stoeltje
woehahaahahaa :seriousf:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hendrix_appendix
:)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hendrix_appendix
geen van bovenstaande, als je een kind hebt is het gewoon handig om her en der een pleerol te hebben om de meuk op te ruimen.
Kan je de neck niet na laten maken? Er zijn vast wel bouwers die dat kunnen, tenzij je gewoon GAS hebt naar een nieuwe?
Volgens mij zit je gewoon te rukken bij Elizabeth Taylor.
Tja,Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ash ketchum
ik heb bij warmoth geinformeerd maar zij kunnen/willen mijn heel contour niet matchen. Peer Dellen vond het ook lastig om een warmoth neck te nemen (Peer werkt 99% van de tijd met warmoth onderdelen) en deze te lateh matchen. Hij gaf aan dat het een duur verhaal zou worden en hij zat ook niet echt te wachten op dit soort werk. Een en ander schijnt nogal af te wijken bij MIJ's. Ik ben denk ik ook wel toe aan wat anders na 20 jaar.
Ik heb een MIA standard geprobeerd en deze beviel (op de pickups na) ook best.