Een echte chinese slammer met hoes! Daar kan je je inderdaad geen buil aan vallen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Printable View
Een echte chinese slammer met hoes! Daar kan je je inderdaad geen buil aan vallen.Citaat:
De verkoper 'ververst' (delete->nieuw) z'n advertentie ook dagelijks... http://link.marktplaats.nl/160116857Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred dons
Normaal gesproken wordt er geen import belasting geheven door de douane. Mocht dit echter toch onverhoopt gebeuren dan dragen wij daarvoor geen verantwoordelijkheid.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling
Als zijn kennis over gitaren net zo groot is als zijn kennis over douane perikelen hou ik mijn hart vast..
Ho, we moeten opschieten want de prijs is al gestegen van 450 naar 480!!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling
http://link.marktplaats.nl/160181251
voor 350 was ik wel langsgereden ,maar 3500 is bizar.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
Ik vraag me af of dit soort uitspraken geoorloofd zijn. Deze informatie vindt ik misleidend aangezien het juist gebruikelijk is dat je nog een flink bedrag aan belasting moet afdragen. Mocht het niet zo zijn dan heb je juist mazzel...Citaat:
Hamer is toch geen Chinese brol? Of mis ik iets?Citaat:
'ALS HIJ GEEN ORIGINEEL BLIJKT TE ZIJN, GELD RETOUR en dat durf ik alleen
omdat ik weet dat hij echt is.'
hij durft wel, vraag me af of je dan ook daadwerkelijk je geld krijgt
die hamer in de advertentie is er 1 uit de slammer serie en dat is geen US gitaarCitaat:
die chinese nepperds worden in epi dozen geleverd met nummers die kloppen, het schijnt dat een aantal chinese fabrieken die voor Gibson/epi werken of hebben gewerkt er bij klussen, ze zijn dus redelijk "echt" ,probleem met een Ace Epi is dat deze nooit in china is gemaakt en ook no discontinued is; een epi Ace die in china wordt gemaakt kan daarom niet echt zijnCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nevyn292
hmm, ik wist dat ie epi ace gestopt was(maakt gibson hem trouwens nog? ook niet meer he?). of de koper heef thet zelf niet in de gaten. missschien maar even een mailtje sturen!
wat er nu nog aan voorraad bij de officiele winkels aan Epi Ace is, is NOS en het lijkt mij dat de verkoper heus wel weet wat hij aan het doen is, hij is niet de officiele importeur van Epi en hij besteld zijn spullen in China
wat is NOS eigenlijk???
New Old Stock. Nieuwe oude meuk.Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/NOSCitaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/New_old_stock
en dat alles via http://google.com
Whaha! Wat een slechte nepper is dit!!
http://link.marktplaats.nl/160399958
:seriousf: Het typeplaatje zit er zelfs andersom opCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Agent_Smith
Ik heb er weinig verstand van, maar is dit niet zo'n chinese nepper? Lijkt een beetje o GibsUn op de headstock en die bijbehorende koffer ken ik ook niet...
Mening?
LINK
Ik heb betere sunbursts gezien in de metro hier..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door losjansen
Is de kop aan de bovenkant niet wat breed? (Of aan de onderkant erg smal.) Tevens vind ik dat het figuurtje/inlay in de headstock een wat slordige uitstraling heeft.
De nepheid straalt er van af.
Die kop klopt voor geen meter.
De tekst op de truss rod cover staat zelfs verkeerd om en dat logo en die inlay is ook niet wat het moet zijn.
De cutaway is te ondiep en de knoppen staan ook verkeerd.
:stop:
Jammer he, dat mensen dat echt doen.
Ik heb maar een mailtje gestuurd ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams
Dat dus, in niet dubbelzinnig te verstane bewoordingen (chinees, gibsun, stookhout, vals, ...)Citaat:
En een bod van 1€
Niet fake, maar de prijs lijkt me een klein beetje onrealistisch...
Hij begint me af te dreigen :(Citaat:
alsof dat me boeit :D
@kakihara: die prijs is inderdaad best wel te optimistisch. Het is misschien een lim. ed. thinline telecaster, maar er staan er al twee te koop, dus echt vraag is er blijkbaar niet naar
De nep Epiphone verkoper heeft nu ook leuke schoenen in de aanbieding! ;)
http://verkopers.marktplaats.nl/1118739
Ik stoor me er ook mateloos aan om iedere dag nieuwe advertenties van deze verkoper te zien. Verpest m'n 'Les Paul' RSS feed. :angry:
"De vorige die me zo afdreigde is gebannen van marktplaats, ook hier zal ik melding van maken bij Marktplaats"... en zo van die dingen, gewoon omdat ik zei dat hij moest oplazeren met z'n fake gibson, of z'n advertentie moest aanpassen.Citaat:
En al reactie? (bij mij zwijgt ie ineens)Citaat:
Die LC thinline is een hopeloze hype, er staat ergens ook een ad waar 1000 euro gevraagd werd, en deze onrealistisch prijzen zijn met name onstaan, het spijt me dat ik dat moet zeggen, door het gehype van een paar muziekzaken die op dit forum zijn overgenomen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kakihara
Die thinline ben ik eens gaan testen bij de String. Het is geen slecht gitaartje, zeker niet maar het is echt een ander verhaal dan mijn japanse thinline. Mijn japanse gaat rond de 600. De LC thinline stond daar voor 450. Ik dacht nog, als het echt een goed dingetje is neem ik hem mee maar ik heb hem laten staan. Niet slecht maar ik vond hem die 450 niet waard.
Ik moet wel zeggen, hij is een stuk beter dan de LC's die de string voor 175 verkocht, dat was toch meer een my first sony gevoel
Uitkijken! Als je op de rechte lijnen van de kast erachter let zie je dat ze een zware bolling hebben (leg de rand van een papiertje er maar 'ns langs). Die kop lijkt waarschijnlijk door de lensvervorming buiten proporties. De stemmechanieken lijken daardoor ook op de verkeerde plek te zitten. Als hij al niet de goeie vorm heeft, wordt het daardoor alleen maar erger. Zelfde verhaal voor de cutaway.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niekb
En al helemaal als de foto van de kop in kwestie een crop/cutout is van een grotere foto. Klinkt gek, is wel mogelijk.
Dat logo..tja...gaatje in de "O" kan toch? Weet jij wat ze uithalen in Nashville :D Omgekeerd naamplaatje? Ze hadden op 23 mei 2003 alleen nog maar lefty's over :) Of per abuis in het verkeerde bakkie gegraaid.
Dat de inlay niet netjes lijkt kan ook komen door overstraling in het wit door de digitale foto en compressie. Kan flink veel verkloten!
Ik zou zeggen: ga eens even langs bij die meneer om de gitaar in het echt te bekijken en vel dan het oordeel. Volgens mij is dit -weer- gewoon iemand die geen foto's kan maken.
Misschien hebben jullie ook wel gelijk, maar ik dacht ik bekijk t eens van de andere kant :hippie:
Je hebt gelijk aan een foto kan je veel verkloten, maar er is geen camera ter wereld die de knoppen op de verkeerde plek zet.
Joh zoals ik al zei, jullie hebben waarschijnlijk gelijk, maar stiekem zegt iets me dat ik er nog wel geld op zou durven inzetten. We zullen zien......Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GravyTrain
De adverteerder woont in amsterdam, ik ook, misschien moet ik 'm een mailtje sturen en gewoon even langsgaan. Ga 'm sowieso niet kopen -ook al is ie echt- maar word nou wel benieuwd!
weet niet of deze al langs is gekomen, maar voor die prijzen kunnen het toch geen echte epiphones zijn?
volgens mij is dat diezelfde gozer van die epi ace een paar pagina's terug...
klopt inderdad geen hol van
Zo is het.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GravyTrain
Wellicht had de cnc z'n dag niet en boorde die de gaatjes net andersom.
Dat verhaal over die foto's geloof ik niet (in dit geval) De kop ziet er gewoon nep uit.
Cunetto heeft nooit bij fender gewerkt en was zeker geen hoofd customshop, fender heeft een tijdje werk uitbesteed aan Cunetto (het relicen) en dit verhaal klopt dus niet echt
http://link.marktplaats.nl/161216510
nice, en ik maar denken wie is die bekende Rots band :D
http://link.marktplaats.nl/161252386
Deze gitaar werd gespeeld op het toneel met Bekende Rots Band zal alle details naar winnen van bieder met bijkomende foto's geven. De gitaar is in 100% voorwaarde! Geen krassen, stukjes, luidt, barsten of andere schade. Een van de best kleurcombinatie Ibanez zetten door hun gewoontewinkel! De hals heeft gewoonteinlegsel, 5 positiepick-upschakelaar! Komt met Oorspronkelijke harde geval in 100% voorwaarde. Ik verminder mijn inventaris en dit een moet gaan.
mijn geval wordt er niet hard van....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred dons
blijven eigenlijk toch schitterende ads :-)
altijd weer effe puzzelen wat er oorspronkelijk bedoeld wordt.
en dan weer terugslingeren door zo'n vertaalsite :D
This jet ear was played on the stage with well-known rock link all details nasty will win of tenderer with additional photograph to give. The jet ear is in 100% conditions! No krassen, bits, sound, fissures or other damage. Of the best colour combination Ibanez put by their habit shop! The neck has gewoonteinlegsel, 5 positiepick upschakelaar! 100% conditions come with original hard case in. I reduce my inventory and this must go.