Er zijn ook nog de stemmen via pm. Daarmee haalde ik vorig jaar nog een 6e plaats. Dat zit er dit jaar wel niet in denk ik :seriousf:
Printable View
Ik heb mijn pre-selectie nog lichtelijk aangepast, is nog wat uit gegaan, en nog wat bij gekomen, de lijst bestaat nu uit:
Timo Somers, Lauke101, Dweezman, Jeroenschaaf, Jeroen75, Mr Fingers, Episua, Bartblackmagic, Nielsje, Mr Dynamite, Henri K, Hendriks, Veekeren en Kim Wilson.
De uiteindelijke top 10 ligt over een minuutje of 5 in Badman z'n inbox. :)
Als er al mensen zeker moesten zijn van hun topplaats:
We steven af op een record aantal pm's, dus de uitslag is des te spannender ;)
Laat die lijstjes komen!
o jee, ik pies bijna in m'n broek..
Het gaat eigenlijk nergens om (sorry!!) maar stiekem is het toch donders leuk als je ergens je naam bij ziet staan :seriousf:
aah stemt er dan niemand op mij:(..........na ja dan zet ik volgend jaar mijn troef wel in:)
Zozo, ik heb ook gestemd.
Vond het een hele goede editie dit jaar! Nu afwachten, zelf heb ik eigenlijk geen verwachtingen, mijn inzending is wat te gewoon denk ik.
Mijn lijstje ga ik niet verklappen, maar ik ga wel vertellen dat ik zeker op H.Huisjes en Hendriks heb gestemd! Wat een vette gitaar!
Hi
Ik zat in het buitenland zonder lapdancer en verbinding met het elektronisch fietspad en dacht dat ik te laat was. Dat is niet zo?
Da's een fijn idee.
Wat ik minder vind is iedereen het makkelijker vindt dan vorig jaar. Doet mij twijfelen aan eh..... ja, aan dus.
Mr. Bad, als ik nou beloof echt morgen te stemmen is dat dan OK?
Dank dank dank, je bent een held.
Vriendelijke groet, Gus
Beste Sjaak,
Stemmen kan nog t/m 31 januari, dus fiets maar rustig aan ;)
Succes met de top 10; die van mij is ook nog niet rond...
Hi
Dank je. Moet inderdaad beter lezen....
Groet, Gus
Hi
Nu ik er doorheen lees na een aantal weken, zijn de meesten het er over eens dat het leuk is als de volgorde pas op het laatst bekend wordt.
Aan de andere kant is het ook leuk als je ziet dat mensen op jouw gitaar hebben gestemd.
Mijn lijst ligt als bij Mr. Bad als PM, maar de namen die er hoe dan ook op voorkomen:
- WOML
- Episua
- Ukeloeder
- Aaronstonebeat
- Hendrix
- Luca P
- Martijn W
- Thysser
- Budje
- Daan B
Hoe arbitrair ook. Ik heb daarmee niet gestemd op personen/gitaren waarop ik graag wel zou hebben gestemd. Dan had ik een top 25 nodig gehad. En misschien had ik er dan toch ook weer te kort gehad. Daarin zal ik niet de enige zijn, denk ik.
Komt er gewoon op neer dat ik dit veel leuker vind dan dat ik had durven denken!
Mr. B., als je hulp nodig hebt......
Vriendelijke groet,
Gus
Ik hoop dat er íemand is die op mij gestemd heeft...
Ben mezelf nog geen een keer tegengekomen in de lijstjes.
Ha, dan heb je al 3x zoveel stemmen dan ik... ;)
I'm not worthy, Your Highness...
Zo eindelijk ook de punten is ingeleverd.
Blijkt toch dat ik een hollowbody voorkeur heb (en ik wist het niet).
Staat 1 tele in en voor de rest geen tele/strat of lp, sorry die zie ik op elke hoek van de straat.
Meld alleen de 1ste plek WOML.
1 Sanderltd (10 pt)
2 Jeroenschaaf
3 Mr Dynamite
4 Aikara
5 Stikel
6 Jze
7 Manuvdv
8 Allochthomas
9 Niekb
10 Interessander (1 pt)
Nou nou, mijn top 10 is ook eindelijk verstuurd. Het viel niet mee. Een top 3 had ik zo samengesteld. Daarna is het allemaal een beetje natte (eeeh) vingerwerk geworden.
Nog geen onthullingen. Wel eervolle vermeldingen voor thijser en Hotpepper01, die het helaas net niet in de lijst terecht zijn gekomen.
Lijstje is binnen, en ik kan zeggen dat ik vooral zelfbouw voorrang gegeven heb, maar voor de rest blijft het een verrassing,:D
1. Woml (10 pt)
2. Oigun
3. Barno
4. Loose Fur
5. Thijsser
6. St Robot
7. Aaronstonebeat
8. Saf
9. Wietse
10. Bloodgulge (1 pt)
Alle mensen die op mij hebben gestemt, moeten nog even hun gironummer mailen.
Zoals afgesproken wordt dan de euro per punt overgemaakt
groeten Ben
Alle mensen die niet de volle 10 punten op mij gestemd hebben ontvangen mijn rekeningnummer.
Deze dienen 10 euro - het aantal punten dat ik van ze heb gekregen op mijn rekening te storten.
Volgens mij heeft mijn Musicmaster ook nog geen enkel punt vergaard... :makeup:
Nah, vergeet niet dat 90% van de stemmen via de PM gaat he. Is best een gaaf gitaartje dus ik ga er van uit dat je zeker wat puntjes hebt:ok:
Hi
Ik las mijn lijstje nog even door en vond toch dat ik een flink aantal andere gitaren/namen om onbegrijpelijke redenen heb overgeslagen.
En door er maar 10 te kunnen noemen raakt ook het losse, speelse op de achtergrond, want je probeert het toch zo goed mogelijk te doen!
Daardoor ontbreekt Pé (als ik het goed heb) met zijn leuke en Wietse met zijn ontzettend bizarre surfgitaartje.
Garmoth en Munkie had ik ook graag genoemd. Blademan met zijn 3 P90's moet eigenlijk 3 keer worden genoemd.
Marter, H.Huisjes, Telecastermaster, HaroldA, NiekB, Squier4ever met een pracht Gretsch, Jeroen van Hulsteijn en Herman (misschien stond die wel in mijn lijstje); ik heb ze te kort gedaan.
Esthertje's stickergitaar vond ik ook apart maar, daar is ie weer, is zo'n gitaar top 10 werk? Ik ben bang dat E. weinig punten krijgt door die rigide 10.
Gervaas, zonder slagplaat had ik m mooier gevonden, maar misschien dat ik door de andere forummers alsnog in het ongelijk word gesteld.
Ruis, mooi blauw past bij jou (om de postbank maar te persifleren). Had in mijn top 10 net zo makkelijk een plaats gehad. Met matching speakers. Prachtig!
Basvarken, Strobot en j3ro3n en Jeroen75 (beauty van een Gretsch).
Rekel met een zeldzaamheid. De Flying Burrito's speelden hierop en ik heb dat ding sinds 1970 niet meer gezien. Dat zal best een redelijk zeldzaam systeem zijn met die benders erop. Zuinig op zijn!
Barno en Oigun's gitaartjes heb ik (in andere handen) wel in de top 10 genoemd, maar hun eigen bijdragen zijn ook wonderschoon. Als ik ook hun eigen gitaartjes had genoemd was de top 10 mal vol geweest.
Pepe (beauty met P90's) en Stikel (idem); ik zou alleen al een top 10 met alleen P90's kunnen vullen. Terecht, maar niet geloofwaardig.
Loosefur (pracht bas) en SAF (Fender Coronado).
Wie zei er nou toch dat het vorig jaar eenvoudiger was?
Ik kom zo maar aan 30 zaken die ik de moeite waard vind. Buiten de 10 die ik al heb ingeleverd.
Misschien is het volgend jaar inderdaad eenvoudiger.....
Of misschien toch een top 20/25???
Sterkte Mr. Bad.
Vriendelijke groet,
Gus
Ach.. is in elk geval alweer een soort eervolle vermelding erbij. Wellicht zelfs met punten, dus ik ben tevreden. :)
Ik zit wel te zeuren maar ik zal zo onderhand ook maar eens een puntenlijstje gaan opstellen. :chicken:
Die Gus weet toch weer mooi te verwoorden waar wij elke dag mee worstelen...:cheerup:
Zo even lijstje ingeleverd. :cooler: