Soms gaan die net iets minder bekende Mesa's voor heel weinig weg. Ik zat een jaartje geleden nog wel eens te kijken voor een .22 studio, toen kwamen ze af en toe inderdaad voor rond de 450 langs.
Printable View
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...ails&id=145170
Voor degene die nog op zoek is naar een Mark IV (Nocki? ;))
Is een doodnormale prijs voor een mark IV, ik heb ze wel eens goedkoper gezien.
Ik postte hem ook niet om de prijs, maar meer omdat er de afgelopen paar maanden niet zo veel op gitaarmarkt/marktplaats hebben gestaan dus dat je bij deze de kans kan grijpen ;)
Ik zag net een Triamp MK1 op gitaarmarkt, lijkt me een redelijke prijs voor een dergelijke versterker incl. de Midi module.
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...ails&id=148353
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...ails&id=148359
Soldano Hotrod + voor 1000 euro. Heel mooi versterkertje. Scheuren als een malle en een prachtige clean.
Als ik het geld zou hebben zou ik hem zeker overwegen momenteel.
Toen ik deze zag begonnen de radaren toch even te draaien.
http://link.marktplaats.nl/460717390
Misschien niet de goedkoopste, maar ik denk dat ik naar zoiets op zoek ben. Ook mooi dat er een flightcase bij zit, en hij bied een Celestion Classic Lead 80 erbij aan. Wat zeggen jullie?
Die is van een forummember, ik dacht V!N....
Misschien heeft hij er ook wel een topic aan gewijd...
Tsow, die staat er ook al een hele poos op :dontgeti:
Er zit verschil tussen de 4210 en de andere "Split Channels", zoals op het frontpaneel 1 knop minder zit t.o.v. de 2205/2210/4212/4211. Volgens mij ontbreekt de presence(?).
Ik heb een paar jaar geleden zo ééntje gehad, die was omgebouwd naar een top, maar kon er helemaal niks mee. Ik dacht in eerste instantie dat het dezelfde zou zijn als mijn 4212 destijds, maar dat was dus niet zo.
Ik vond hem ronduit k*t klinken. 'k Heb er nog een amp-tech naar laten kijken, maar dat mocht niet baten. Zoals ik destijds (naderhand :confused:) op Harmony Central las, klinkt deze amp als "a dog's fart".
Die review is helaas verwijderd daarna....
http://link.marktplaats.nl/486902909
Kost wat, maar kijk eens hoe gaaf dat ding nog is voor zijn leeftijd :dontgeti:
-----------
Klinkt zeker interessant, maar je mag in dit topic, en eigenlijk op het hele forum, niet spammen, dus als jij je post nu verwijderd, verwijder ik de mijne ok?
dat is wel suf, hij is al een keer op zijn vingers getikt voor spammen.
Als het on-topic is bij een zeer sepcifieke vraag doen we er niet meer moeilijk over, maar daar is dit topic zéker niet voor bedoeld.
Sorry hoor.... maar nu snap ik er helemaal NIETS meer van!
Kennelijk mag je hier allerlei links naar te koop staande versterkers plaatsen, zolang het maar niet je 'eigen' producten zijn...
Daarnaast staat het (hier en in andere vergelijkbare topics) bol van enorme onzinberichten zodat mensen hun SIG (met daarin de tekoopstaande spullen) kunnen plaatsen (wat kennelijk geen enkel bezwaar is), zodat ze hun waar kunnen verkopen. Persoonlijk vind ik die totaal offtopic-berichten SPAM.
De top waar ik het over heb is een volgens mij zeer interessante versterker (ik bied hier niet een tien-in-een-dozijn-beginnersversterkertje aan), juist een versterker waar hier een goede discussie over kan volgen, dus hoe jullie dit als SPAM zien, dat snap ik echt niet.
Samenvattend: ik wil me uiteraard aan jullie regels houden, ik snap dat jullie het forum zo zuiver mogelijk willen houden, maar ik vind ik belachelijk dat deze eerlijke post niet is toegestaan, terwijl verwijzen naar je SIG wel mag. Eén simpel voorbeeld: (http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...=1#post2725895 #2).
Zo dat is eruit. :blast:
ja dickiedick, het is behoorlijk krom.
maar gewoon nog een keer gaan lopen spammen terwijl je bericht al een keer weggepoetst is door een mod is natuurlijk gewoon echt, dom.
+1
de regels zijn:
niet een topic openen om waar aan te prijzen.
wanneer je nieuwe gear hebt, en er een topic opent, maar het alweer te koop aanbiedt zolang het topic loopt, gaat het topic op slot (verkapte spam)
eigen waar niet aanbieden in de grote tips-topic. het gaat in deze topics namelijk niet om JOU maar om wat jij als toffe gear of als koopje ziet, aanbevelen aan anderen. eventjes niet aso doen, en iemand helpen met iets anders dan wat jou eigen zak zal spekken.
mbt het huizentopic: ik kom nooit in off topic en weet dus niet wat de regels aldaar zijn. off topic is sowieso, off topic, dus redelijk vrij, maar niet bandeloos. daar ben je 5 jaar te laat voor ;)
ik snap (nu) dat het vorige bericht (een eigen topic waarin ik de versterker aanbood) niet gewenst was, maar dat dit hier ook niet toegestaan is, vind ik gewoon onlogisch.
Misschien moet ik iemand anders vragen even mijn versterker even te tippen hierzo ;)
Achja ik hou er over op, genoeg woorden zijn er aan vuilgemaakt. In elk geval (zonder sarcasme) bedankt voor het reageren, op die manier leer ik me in elk geval aan jullie (soms wat kromme) regels houden...
nee, het is niet krom. je bent nieuw hier, dus dan moet je je altijd gedeisd houden; dat doe je ook als je nieuw bent in een voetbalclub of school oid. zo moet je dat hier ook zien; de meesten van de 'harde kern' hier kennen elkaar al jaren, soms alleen via hier, maar veelal ook IRL. dan sluipen er dingetjes doorheen die voor de buitenstaander raar overkomen.
het is ongebruikelijk om advertenties te plaatsen in deze topics van spullen die van gitaarnetleden zijn, omdat 'we' die zelf al adverteren in onze sigs! soms glipt er iets doorheen, zoals die marshall split channel. pure toeval, maar de eigenaar post niet zo belachelijk veel. En soms maken we ook er geintjes over; toen Bass Blom zijn prachtige 70ies LP custom te koop had, postte we wel die advertentie, alleen omdat er om die gitaar een halve soap speelde (al ver voor de verkoop) en omdat dat ding iconisch is geworden onderhand. maar dat zijn uitzonderingen.
even snuffelen aan hoe alles hier werkt kan écht geen kwaad!
We komen hier toch niet uit. Wat mij betreft case-closed. :)
Ik zal jullie geschreven en ongeschreven regels vast nog lang niet allemaal kennen, maar waardeer zowiezo dat jullie hier een groot en actief forum hebben, wat ik zelf ook vaak heb geraadpleegd.
Idd, case closed.
http://link.marktplaats.nl/495569445
Dat lijkt me wel een mooi prijsje voor zo'n set? Ben niet zo thuis in de Fenders maar dit vind ik wel een erg gaaf setje
Lijkt mij te dure amp, maar das mijn mening, zo veel geld gaan ik niet neertellen voor een bassman.
Heeft geen eens een backplate :stop:
Nee niet echt, maar ik heb het niet voor een bassman over. Mijn bassman 100 koste met kast 600,- kast weer verkocht versterker opgeknapt voor 100. Was ook alles weer goed.
Staat ook een bassman 100 met kast op mp voor 1000,- maar dat lijkt me echt idioot. (wat de gek er voor geeft i know)
Op zich heb je wel een punt hoor, er wordt af en toe met 2 maten gemeten, en zoals Mitch (moderator) zegt: Als het on-topic is, d.w.z. komt er een vraag voorbij van iemand, en jij hebt toevallig iets dergelijks te koop, dan wordt dat niet (altijd) als spam gezien. Volgens mij zijn de regels vrij duidelijk en ook van dusdanige aard dat niet iedereen z'n eigen koopwaar continu loopt te spammen. Dat houdt het forum leesbaar, en daar gaat het om, toch?
Krom, onduidelijk, het zal allemaal wel: ik heb zowel in de berisping naar dick als in het topic twee dingen duidelijk aangegeven. Dat het niet is toegestaan om topics te openen om je koopwaar aan te bieden staat gewoon in de regels. Dit topic heeft de inslag om anderen te tippen voor buitenkansjes (uitgelegd in de begeleidende tekst van de berisping) en daarnaast willen we wat minder strict zijn met gerichte tips m.b.t. eigen koopwaar. Dat staat niet in de regels, daarom vermelden we het hier. De meeste mensen lezen de regels namelijk niet. De meeste voelen dan wel aan wat wel of niet mag, anderen niet.
Inmiddels wordt er achter de schermen druk gewerkt aan ene betere
integratie tussen Gitaarmarkt en Gitaarforum.
Daarnaast, beste Dick, is kritiek op de moderatie niet toegestaan. Je levert nu vooral kritiek op de regels, maar indirect ook op de naleving daarvan. Volgende keer als je een probleem hebt dan stuur je een privé bericht, geen schreeuwpost in een topic.
En nu back on topic, dit duurt te lang.
dan is dun tilburgse toal un stukske gemakkelijker? nie dan ;)
ik hou het op zeeuws... :cooler:
dat is een mooie prijs volgens mij voor iemand die er een zoekt. (blues junior)
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...ails&id=149599
Wow, een echte originele Fender Hot Rot!!
klik
Lijkt mij een goeie prijs. Het heeft voor mij nu geen prioriteit, maar ben zelf nog altijd benieuwt naar dit versterkertje.