Ik bedoel meer of je ook ALLEEN een midipedaal zou kunnen gebruiken. Dan heb je in principe hetzelfde als wat het normale pedaal doet, maar dan met meer presets...of nie?
Printable View
Ik bedoel meer of je ook ALLEEN een midipedaal zou kunnen gebruiken. Dan heb je in principe hetzelfde als wat het normale pedaal doet, maar dan met meer presets...of nie?
alleen midi pedaal kan!
Ik vroeg me af wat eigelijk 'het beste' is voor mij.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nocki
Ik zal waarschijnlijk nooit in een band spelen dus een 50 Watt is meer dan voldoende voor mij.
Dus is een JVM 210 beter of is zo'n JVM 410 echt wel duidelijk beter?
zo denk ik erover:
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=107359
edit:
Waarbij ik wel moet zeggen dat alle JVM's toch echt wel "live beesten" zijn hoor. Ik denk niet dat ik voor een JVM zou kiezen als ik zeker wist dat ik nooit in een band zou spelen.
Ik denk dat - wanneer ik niet in een band zou spelen - het echt zonde zou vinden om zo een amp (en ook nog een cabinet erbij) aan te schaffen...of ik zou een paar duizend eurootjes per maand moeten verdienen natuurlijk :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wildchild
Sommige mensen zijn nou eenmaal niet zo'n podium beesten :D.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartL
Wel een heeel e vette amp !! Gefeliciteerd mbakker75
Niet overdrijven eh. Het gaat hier niet om een versterker van 3000+ euro! ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartL
je moet het ook echt helemaal zelf weten.... ;)
heb hem al weer een tijdje hoor. Toch bedankt :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door x.a.d
Nee, maar met een goed (en nieuw) cab erbij wel 2000+ en dat zou ik er zelf niet aan uitgeven als ik er niet mee zou kunnen repeteren/optreden. Maargoed, ieder heeft zijn eigen budget he :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wildchild