3 gitaren, 2 versterkers, waarvan 1 versterkertje
Printable View
3 gitaren, 2 versterkers, waarvan 1 versterkertje
jem bsb
jem 7d
jem fp
ibanez k7
fender jag '65
fender hm strat
larrivee d-03
yamaha fg 160 '73
mesa maar word vht
2 maarliefst
Een fender classic 60s mex
en een brakke yamaha akoestische
Trois.
Fender USA strat. Bijna geheel orgineel..
Squier Japan strat. Ook best origineel :lol:
Youjin (?) acoustic 12-string.
Teveel amps ondertussen.
Carlton High gain series II 100 watt
Fender Deluxe reverb 80's silverface
Echolette BS40 <- need to mod this bassamp to guitar
Echolette M100 en NG51 tape echo
Dynacord Eminent II
Kleine notitie: ik wil graag een USA '62 reissue.. :D
1 Fender Stratocaster Richie Sambora Signature
1 Ibanez Gio
1 Ibanez Semi-acoustic guitar
1 Yamaha acoustic guitar
Voor foto's check www.distanceband.nl ->fotoalbum
Mijns inziens wordt de prijs van de "grote merken" vrijwel nooit gerechtvaardigd door de kwaliteit. Alleen in die zin vind ik al dat je verstandig bezig bent. Het opvallende is, dat veel van die oude gitaren (bijv EKO's uit de jaren '60) ongelooflijk goeie elementen hebben en dientengevolge dus vaak een heel fraai geluid. Ik heb dure merkgitaren gehad, ben professioneel muzikant, producer en gitarist geweest, dus ik weet aardig waar ik over praat. Aan de bespeelbaarheid is, als je daar handig in bent, vaak heel gemakkelijk veel te verbeteren. En dan heb je een unieke gitaar met een fantastische sound. Trouwens, heb je wel eens een vintage Fender, Gretsch of Gibson uit de 60er jaren gezien? Ziet er vaak ook niet echt fris uit. Elementen scheef, bruggen uit lijn met de hals etc. Maar goed, je houdt altijd van die yuppen, die denken dat je perse een Fender of Gibson moet hebben.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wietse
Nee, Wietse, ga jij maar lekker door met waar je mee bezig bent. Heb je foto's bekeken en ik vind, dat je een heel interessante verzameling hebt. (alhoewel er uiteraard mindere modellen tussen zitten) Ik denk ook, dat je heel goed weet, wat je koopt! Er zitten absoluut een aantal heel fraaie exemplaren tussen. En als jij die dingen over 30 jaar of meer verkoopt, kun je een een paar leuke Gibsons kopen. De vraag is alleen of je dan nog zo'n saaie gitaar hebben wilt. Sommige van je gitaren zou ik veel liever hebben dan de meeste Gibsons!
Heb je foto's van je JEM's? 8-)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ruurd
ja wel alleen niet op internet
jammerrrrrrr
1 Fender Strat Usa :P
1 Electrische
1 Spaanse
stuk of 15 violen
3 Cello's
een Hoorn :razz: