Marco Roelofs, goede vent he?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strangegun
Printable View
Marco Roelofs, goede vent he?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strangegun
Vorige week zondag nog biertjes gedronken met Tony MacAlpine en Billy Sheehan: :cooler:
http://i101.photobucket.com/albums/m..._luc_billy.jpg
Door mijn werk kom ik geregeld bekende muzikanten tegen. Maar de indrukwekkendste waren wel die met Steve Ray Vaughan en die met Nils Lofgren.
Dronken en te hard... En hij maakte problemen, liep wat te zeuren zoals alleen H Westbroek dat kan en noemde mn broer droplul (toch aardig ingeschat) Daar krijg je apart nog een boete voor, belediging van een ambtCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vox
Ik ben afgelopen zaterdag eric griffin (ex murderdolls nu van wednesday 13 gitarist) tegengekomen fototje handtekenening.
en de bassist van wendesday 13 nate manor ook foto en handtekenig.
heel Epica ben ik tegengekomen plus handtekeningen.
Heel Stream Of Passion. plus handtekeningen.
was echt te cool hoop er nog meer ooit te zien :speed:
Bassie....
tijdje terug in Eindhoven uitgenodigd voor afterparty door bassist van Eagles of Death Metal. Normaal spreek ik niet snel muzikanten aan, hoogstens om even te zeggen dat het een goede show was. Ik vind die taferelen altijd zo aandoenlijk als bandleden worden bestookt door fanboys :) Deze keer wilde ik echter weten of/wanneer ze terugkwamen naar NL. Door omstandigheden had ik namelijk de hele dag gereisd kriskras door Nederland gereisd maar was nog te laat en kon slechts een nummer nog meekrijgen. Toen die dit hoorde ging die meteen regelen dat mn maat en ik pasjes kregen, erg relaxed. Later ook nog even gepraat met de drummer, hij heeft ook Go with the flow van QOTSA ingespeeld, eveneens een heel aardige gast.
wie zijn dat :???:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luc-O
misschien een domme vraag van me, ben nogal een slechte starfucker ;)
Eehhh... Billy Sheehan is onder andere de ex-bassist van David Lee Roth en Mr.Big (maar waarschijnlijk ken je die dan ook niet...) en Tony MacAlpine is gewoon een bekende gitarist onder (met name) shredders, in het rijtje Jason Becker, Marty Friedman, Vinnie Moore, Richie Kotzen, Greg Howe, Joey Tafolla, Paul Gilbert enz. enz. Ze spelen nu trouwens beide in de band van Steve Vai.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fullorder
Wilska van finntroll Zeeer relaxte kerel jammer dat hij gestopt is *snik*
mike spreitzer & Dez fafara van devildriver
Leden van v-male
Erik Schut oud bassist van wicked mystic mee samen gewerkt :)
Teufel wim en patrick van tanzwut
Gitarist van silver myst
Leden van San Andreas
leden van Green lizzard
leden van Dreadlock pussy
zanger van Lucifer's Priciple
jongens van Heidevolk
Chester van Linkin Park (compleet gestoord maar verschrikkelijk aardig)
Matt en Corey van trivium (filled with bloody arogance)
Corey Taylor erg grappige gast :)
Gijs Jolink :P kwam even kijken of ik de glazen wel vol deed bij de zwarte cross
Emmpu Nightwish (ontzettende showbal maar toch een aardige dwerg)
Gitarist van Sabaton
Jongens van agression
Zanger van Vankatoen (kicken gast)
Oud-Drummer van seraphique das men stiefbroer :)
ja dat was het zo ongeveer wel ;)
Wie ik nog wil ontmoeten: Michael amott (mijn held) en de jongens van dragonforce