Hehehehehe, :D
Printable View
Hehehehehe, :D
En Youri hoe staat het ermee?? Nog veranderingen?? Foto's???
Nah voorlopig niet echt veranderingen, GX-700 is out (vervangen dr Teese) en de ZIM heeft plaatsgenomen op mijn pedal shelf. Heb gisteren de laatste spulletjes gekocht voor de 'verhuis' van 6HE nr 8HE maar aangezien ik volgend weekend 2 optredens heb zal de verhuis nog even moeten wachten.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wimmeltje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skabouter
Hey Skabouter, hoe klinkt zo'n Kitty jawk preamp? is dat een beetje heavy of eerder jaren 80 old school
vast al gevraagd hoor, maar wat is dat ding onderin?
Da's toch een dB indicator? Of heb ik dat nu mis??Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raffel
het lijkt er op :-?
Maar die zit toch ook in de Gx700? Zoniet dan iig in de G-Major
Is idd een db-meter. Dat doet skabouter gewoon voor de mooie lichtjes. :-D
ah, de combinatie KH Quattro en GX700. hek ook gehad. aangezien ik geen fatsoenlijke distortions uit de GX700 kreeg. die KH heeft echt een geweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldige crunch. alleen voor die crunch issie zn geld al waard (het ding kost bijna niks).
@braindead. die KH is old school. zeer aggresief in het hot lead kanaal, dat wel. met een extra eq kun je er alles uitkrijgen wat je wil.
dat blauwe ding onderaan is inderdaad een doodsimpele Vu-meter. ik doe het alleen om de lampjes. de G-major EN GX-700 hebben het ook al. er gaat dus een hoop dansen bij iedere aanslag. best leuk gezicht :)
zeker bij ska is het leuk, bij iedere slag slaat dat ding uit, en dat ziet er gewoon stoer uit :)