Je meent het !
Dat zou super zijn ;)
s.
Printable View
Je meent het !
Dat zou super zijn ;)
s.
Dat zou wat zijn.. Ik zou al blij zijn als er iemand überhaupt naar zou kijken! Ik duim mee! :ok:
Nailed it !!!
Snaartjes staan erop, ik laat ze er vanavond even aan wennen, en dan morgen afstellen en de moustaches tijdelijk plakken, en dan kan ze mee !!!
http://i475.photobucket.com/albums/r...e/DSC02097.jpg
s.
ik, ehh.. tja, ehh, NOU! ehh..
Damn! Geen woorden voor! Ik ga er nog even over nadenken en je hoort het zaterdag, als ik m'n kaak van de grond heb opgeraapt.. :D
Heel mooi en wederom een inspiratie.. :ok:
Proficiat Stijn, mooi op tijd klaar :ok:
Hoezo, "tijdelijk" de moustaches plakken? Moeten ze er nog weer vanaf?
Haja, de gitaar is nog ongelakt, laat staan geprepareerd om te lakken, ze moet nog helemaal geschuurd worden, kleine foutjes weg werken e.d. Dus die moustache uiteinden die kunnen niet op het klankblad blijven zitten dan, die worden er nadien opgelijmd !
En ik bedenk net dat ik de uiteinden van de brug en de moustachkes ook nog moet aanpassen.
Op deze manier kan de brug niet geïntoneerd worden, want ze kan niet degelijk naar achter geschoven worden, de moustache uiteinden zitten dan in de weg, je zou ze enkel naar rechtsonder kunnen schuiven !
s.
eenzame klasse hoor! Super zo met de fanned frets :mmmm:
Man wat hoop ik dat iemand een filmpje kan schieten als Stochelo ze vast heeft. Liefst eigenlijk al van wanneer hij er naar kijkt.
It looks like a crazy guitar, Stijn.
Geweldig!
K
Mooie gitaar, moet alleen even wennen aan die scheve snor :)
Die scheve snor is alleen maar groter geworden, ziet er super uit, ik ben morgen vooral benieuwd naar jullie ongezouten mening !!!!
Slaapwel en tot morgen.
s.