Het spiet mie donders, maar deze is ook wel hilarisch, en toch ook wel weer oprecht.
Aldridge is net zo stoked als ik ben:
http://www.youtube.com/watch?v=4ibfafr02-M
Printable View
Het spiet mie donders, maar deze is ook wel hilarisch, en toch ook wel weer oprecht.
Aldridge is net zo stoked als ik ben:
http://www.youtube.com/watch?v=4ibfafr02-M
O ja sorry, vibrato... ben nooit zo scherp op vrijdagavond. De dubbele delay klinkt toch ook wel erg fijn trouwens.
Zo, Vanochtend de Flashback even getest. Errug gaaf!...maar ik hou toch mijn Nova Repeater. Ze klinken in mijn oren erg hetzelfde. De modulated delay van de Flashback is wel mooier. De Looper vind ik niet handig en mijn Repeater heeft daarnaast ook een gewone Taptempo. Dat audiotapping is ook niet voor mij. Ik zou wel de Flashback als 2e delay erbij doen, maar dat is voor een andere keer. Al met al wel zeker een aanrader!
Ik begrijp dat de tonetweak niks meer, en minder, is dan de voorkeur van een bekende gitarist? Waarom zou je iemand anders smaak willen? Waarom niet je eigen smaak?
Het is een leuke novelty, zekers. Ik merk alleen dat het getweak aan knoppen bij mij vooral afhangt van de situatie waar je in zit.
Toneprint. Zoals al eerder gezegd: zodra de verkoop van deze nieuwe serie een nieuwe impuls nodig heeft komt die mogelijkheid tot zelf tweaken heus nog wel. Maar voorlopig loopt dit prima.
Ik ben er nog niet mee bezig geweest, met dat Toneprint-gebeuren, maar voor zover ik heb begrepen zit er in de Toneprints wel meer dan wat je zelf uit het pedaal zou kunnen krijgen. Hij kan er b.v. meer hoog/laag/mid indraaien, maar ook de intensiteit of zelfs het totale effect op de één of andere manier wat bijstellen.
Vervolgens kan je die Toneprint weer zelf instellen d.m.v. de knoppen op het pedaal zelf.
Het is een leuke optie, maar kost een hoop tijd denk ik om je "eigen" sound daarin te vinden.
Daarnaast is het natuurlijk een hele leuke, maar tegelijk ook een ordinaire marketing truc.
I see, het is dus meer dan er in het pedaal zelf zit, dat maakt het wel interessant.
Ik zit nog steeds niet te wachten op iemand anders zijn toneprint maar om zelf online je pedaal te tweaken en dat op te slaan, dat is dan wel weer aardig.
Ja, maar dat is dus (nog) niet mogelijk.....
I'm a happy man!!!
Jeej, vanmiddag heb ik een TC Flashback delay opgehaald! Nice dingetje, zeer fijne delay, heb al een aantal mooie favo settings... De looper werkt ook goed, hoewel meer dan 4 tracks tegelijk door elkaar een beetje warrig wordt.
I'm happy!