-
Enkel bij het middenste stukje van de vlek zit ik door de kleur, en zelfs een heel klein beetje door de primer. Het grootste deel van de vlek die je ziet is dat ik door de transparante lak zat. De vlek is groter geworden dan in het begin omdat ik nog wat verder moest schuren tot ik kon polijsten. Ik zal straks eens een foto van wat dichterbij posten.
-
-
blijft een jezusvette hals met die flame erin, verder ziet t er ook vet uit goed bezig man :)
-
Ja zeg, dat is me een gaaf ding hee!:mmmm:
-
Tjonge wat een prachtig "kunstwerk", en wat jammer van het plekje.
Stuur je hem nog in als inzending voor de mooiste gitaar van gitaarnet?
-
wat voor volumeknoppen zijn dat, ziet er net zoals de gitaar erg mooi uit
-
Hem inzenden voor mooiste gitaar ga ik wel doen, ik ben eens benieuwd welke plek ik hiermee haal. Vorig jaar met mijn LP toch de 6e plek gehaald.
Het plekje ga ik nog bijwerken, even Fred Dons daarvoor contacteren via pm.
De knoppen komen van bij musikding, ik kan je jammer genoeg geen link geven, want ze staan er niet meer bij. Hopen maar dat ik er dus nooit een verlies.
EDIT: bij banzai hebben ze die nog wel: http://www.banzaimusic.com/Dial-knob-DKN-113-ARR.html
-
Deze gitaar is te sexy om niet in de contest te belanden.
Nu heb ik nog meer GAS voor een Jazzmaster. :dontgeti:
-
Ze staat er ondertussen in. Iedereen naar de stembus! :cheerup:
-
Super gaaf gedaan hoor!!! Je Les Paul van vorig jaar vond ik al te gek... maar deze is ook heel super... idd wat jammer van de lak, maar verder super te gek... Ik ben best handig... maar dit !!! Superrrrr
Je krijgt van mij een flink aantal punten...!