Ja hoor, dat zijn wel Skabouterkleurtjes. Klinkt het beter?
Printable View
Ja hoor, dat zijn wel Skabouterkleurtjes. Klinkt het beter?
Welke amp is dat met die fles spa op? :)
Ik heb het nog niet getest qua geluid...woensdag komen er mensen, das gelijk een goeie test.
Cali, de amp is een Fender Dual showman 100.
Volgende stap die ik moet doen is een alternatief op die felle TLbalken. sfeerlicht is leuker :)
Zo, het gaat best aardig met mn studiotje:) nog niet heel veel opdrachten gehad, maar zo nu en dan leuke opnamedagen! Raak er wel steeds meer in thuis! inmiddels staat er een video op de myspace van wat opnames!
filmpje
Hey
Ik heb een vraagje over die zelfgemaakte absorbers. Hoeveel was je ongeveer kwijt per stuk en zijn ze niet een beetje aan de dunne kant?
Klinkt trouwens goed wat op je site staat.
Dankjewel!
die absorberpanelen waren E8,- per stuk. Het zijn schildersdoeken, geverft. Het glaswol wat erachter zit heb ik gevonden, was al gebruikt, maar nog netjes. Het is niet al te dik nee, maar de muren zijn nog bedekt met een laag houtwol.
Filmpje is vet man! ziet er goed uit! (en klinkt ook goed!)
gebruik je trouwens je mengtafel alleen voor de pre amps, of mix je er ook op?
gr dennis
Dankjewel man :) gewoon met moviemaker gemaakt, kwam er laatst achter dat ik die gewoon op mn pc heb:P jammer dat ik niet meer videomateriaal heb van meer bands, kon ik een compilatie maken. naja, dat komt vast nog wel later!
Ik mix eigenlijk niet over mn tafel, gebruik hem alleen voor tracking. het zou wel kunnen, de tafel heeft een inline design. maar het lijkt me niet heel handig momenteel. Soms zit ik aan 50 sporen oid, en dan kom ik tekort. ook heeft de tafel "maar" 8 subgroupen (4x stereo), terwijl ik vaak met wel 6 of meer subgroupen werk. Ik doe veel in the box nu. maar heb wel een paar losse loops voor het analoog processen van tracks en ook hele mixen kunnen analoog verwerkt worden.
De studio loopt lekker, ik heb zo ongeveer 2 keer per week werk aan de "vaste band" (zij doen bijna een jaar lang opnames maken hier).
en verder staan er nu 4 bands in de wacht, waarvan ik er met 1 ook meerdere dagen ga werken.
Ik ben ongelovelijk blij met deze kans, zit er welliswaar nog maar net in, maar het is geweldig! Ook ben ik continu bezig met het upgraden/efficienter inrichten van de studio. De eerst volgende stap is een aparte mixer naast de drummer, zodat die zijn eigen headphone mix kan maken. :)
Arjen, je bent een held! Je geluid is ook beter geworden sinds je IMF monitoren gebruikt. :D