Schoon, schoon...
Geef uw ervaringen met elzen hier maar weer, daar ben ik benieuwd naar.
En sorry dat ik uw topic even kaapte :p
Maar ik vind het altijd wel grappig hoe mensen reageren op een 'chauvinistische' Antwerpenaar ...
Over die gehandicapten parking ...
Waarschijnlijk is het tekeningetje gemaakt door iemand die West-Vlamingen niet kan luchten, ik zou die toch wat dichter bij Antwerpen leggen. :seriousf:
s.

