shit, moet je ze zelfs nog eten geven ook?
Printable View
Ne pool geeft ge ook af en toe een pintje als hij de plaaster van de muur aan het kappen is.
Ge moet ze content houden, anders leveren ze slecht werk :D
s.
nou valoosj steek die vergelijking maar in je broekzak ;)
Bij de volgende gitaar is het soldeerles voor Stijn, dan zal hij wel anders piepen.
prachtige gitaar!
heeft wel wat weg van een agile:p
Ik heb het even gegoogled, uit interesse:
Agile bouwt zo te zien nogal veel kopieën,
Deze gitaar is gebaseerd op een ibanez RG, maar dan met rondere punt aan de onderste cutaway.
Als ik er nog een zou bouwen, gaat die onderste hoorn ook wat dichter bij de neck komen, vind hem er een beetje ver weg van staan.
Maar ja, dat is: ooit !
volgende project staat al in de steigers (ergens in m'n hoofd) Ik zal het wel laten weten, als het zo ver is.
s.
Nog een paar fotootjes van het afbouwen:
topkam in messing, tot hoogglans gepolijst:
http://i475.photobucket.com/albums/r...n/DSC07791.jpg
En het trussrod covertje:
http://i475.photobucket.com/albums/r...n/DSC07796.jpg
Ik ben jammer genoeg door de lak gegaan, dus zal er nog wat over moeten, jammer eigenlijk want het ziet er wel goed uit.
Met het afdekplaatje voor de elektronica heb ik een accidentje gehad: met het uitdiepen voor de kopjes van de vijsjes, ben ik door het plankje gegaan, 3x gevloekt en m'n kop tegen de tafel geslagen, maar het is uiteindelijk toch goed gekomen.
Plankje moet wel opnieuw gelakt worden, is wel jammer.
Heb gisteren en vandaag de gitaar eens proberen af te stellen, ik zeg proberen, want er staan nog niet de juiste snaren op, en ik heb de indruk dat het instrument zich nog aan het zetten is naar de spanning.
Ik moet zeggen: lang leve de carbon strips.
Gisteren met wat gevijl en gevijs ben ik tot en actie gekomen van 1 mm :crazyhappy:
Het ging, maar het was wel heeeel laag, dus toch maar iets hoger gezet.
s.
Fantastisch polijstwerk :ok: Ik heb je recept, dus dat ga ik binnenkort ook toe passen. Goed polijsten scheelt inderdaad een hoop met latere corrosie.
Actie van 1 mm is bizar laag. Wel een bewijs van vakkundig bouwwerk. Ik heb hier een gitaar van iemand staan waarop de actie ook zo laag is; ik vind dat helemaal niet fijn spelen.
wow 1 mm? respect! niet enorm speelbaar maar inderdaad een toon van kunnen
prachtig, al die details ook, ik vind het logo trouwens nog altijd prachtig