Ik vind die gouden hardware erg mooi. Coole pickups ook!
Printable View
Ik vind die gouden hardware erg mooi. Coole pickups ook!
Dit wordt weer een beauty!!!
Mooi mooi mooi!!!
GFS Retrotron Nashville Vintage Humbucker Gold?
major screw up:
hals met ebben fretboard (voorzien van bindings): de voorgezaagde slots zijn gewoon te smal, geen fret in te krijgen (gek want vorige ebben fboard dat volgens mij van zelfde leverancier kwam, was perfect, of mss is de tang van deze frets breder?).
Dus moet de slots breder, dus bindings moeten eraf. so far so good. tot laatste stukje waarbij een groot stuk van het fboard afbreekt...
na lang twijfelen besluit ik het ebben fretboard eraf te halen (er is nog een andere issue: de truss rod rammelde wat, functioneerde wel maar het irriteerde me toch. Dat komt door die kerel die me op het forum ooit verzekerde dat truss rod met platte kant naar onder moet: NIET dus.
Ik denk niet dat het mogelijk is een ebben fretboard ongeschonden los te stomen. Ik heb heelwat gestoomd en het fretboard uiteinderlijk in 78 stukken ... eraf gekregen. (de houtlijm van Bizon doet zijn werk, for sure) dus nieuw bestellen, dure screw up, major set back in het zicht vn de eindmeet;
Joh, wat is dat nou weer balen zeg! Het zit je niet mee in dit project.
Mazzel dat die hals geschroefd is, lijkt me.
For what it's worth: mooie oefening in zen.
Dat is balen Barno. Snel een nieuw fretboard erop en de pijn pogen te vergeten.
zeker balen!!!
:( dat is niet fijn..
Succes met het fixen!
Ik zag op je site dat je een lintje hebt gekregen :p:cheerup:
ik baal nog altijd als ... vul zelf maar iets heel ergs in
idd goeie oefening in zen ...
al goed dat ik een boost heb gekregen met de verkiezing van mooiste gitaar, dat lintje zelf maken, neem ik graag bij :)
Zijn er nog vorderingen te melden over die acoustische gitaar?