En dat is nu juist vaak niet het geval op forums gek genoeg.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Han S
Maar als ik naar pak 'm beet het laatste jaar kijk, dan zijn er wel erg veel van het die-hard kliekje weggebleven. Dat moet toch te denken geven? Ik zie daar elke keer met name van moderators uit en daar hoef ik helemaal geen namen voor te noemen, vergoelijkingen voor geven en dat vind ik apart om eerlijk te zijn. Ben toevallig laatst nog een oudgediende tegengekomen bij het oefenruimtecomplex waar ik altijd repeteer, die gaf ook aan verder niet meer in met name het off topic gedeelte te komen, terwijl dat toch echt één van de vaste garde was. Persoonlijk denk ik dat het vaste kliekje wat overgebleven is het allemaal iets wat te serieus is gaan nemen en het allemaal wat te persoonlijk is gaan nemen, waar ik mezelf net zo goed schuldig aan heb gemaakt. En dat was absoluut niet zo toen ik hier net kwam ouwehoeren. En als je dat aangeeft dan krijg je toch een lading stront over je heen, niet te zuinig. Ik vind persoonlijk dat met name moderators daar wel degelijk over na mogen denken. Ik weet niet wat Mitch mee heeft genomen van m'n pm'etje, of twee eigenlijk, richting jullie moderatorforum, maar ik heb het daarin o.a. over bepaalde beeldvorming gehad, waar moderators gewoon keihard aan mee doen. Nou neem ik bepaalde zaken al een tijdje niet serieus meer, daar ben ik gewoon eerlijk in, maar ik kan me goed voorstellen dat veel oudgedienden zoiets hebben van hiervoor kom ik hier niet.Citaat:
Voor mij is iedereen hier even welkom en we gaan mede dankzij dit draadje het een en ander veranderen hier, het kan niet zo wezen dat goede mensen het veld gaan ruimen voor een paar harde schreeuwers. Aan de andere kant is het ook normaal dat mensen komen en gaan op forums, ik heb op veel forums geweldige mensen meegemaakt en sommigen kom ik er nooit meer tegen. Zo gaat dat helaas.