lol
print het geheel van plannen af en stuur het aangetekend naar jezelf op. Zo krijgt het een datum.
Printable View
lol
print het geheel van plannen af en stuur het aangetekend naar jezelf op. Zo krijgt het een datum.
Om je op weg te helpen : linkjeCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barno
zo doen wij dat ook idd met onze nummers; cdtje aangetekend naar jezelf opsturen.. is rechtsgeldig bewijs in een evt. rechtszaakCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Javaca
wel even een kopietje van de plannen maken zodat je de envelop niet hoeft te openen ;)
thx k,Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kakihara
pfff complicated, al een stukje doorgelezen maar daar is het nu toch even te warm voor, maar ik ga het zeker es tegoei bekijken.
vraag dan maar snel een sabam nummer aan, veel eenvoudiger.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jimihattricks
Ik kan dat doen ja, maar mss toch beter ook voor echt want "rechtsgeldig bewijs" houdt in dat ik dat kan inroepen als het eigenlijk al te laat is ... :)
simsalabam? dat is toch iets Belgisch of niet..? ik woon dan wel in Limburg maar nog net aan de goeie kant van de grens :pCitaat:
en te laat zou ik niet willen zeggen... als je dat envelopje tevoorschijn haalt regent het flappen! (zo zie ik dat dan voor me :seriousf:)
ja, buma in Nederland dacht ik. Als wij in NL Limburg gaan spelen, beschouwen wij dat eigenlijk niet als buitenland ... Den Haag, Rotterdam enz... da's buitenland voor ons ...
Ik heb net een uitvinding gedaan bij toeval.
Was bezig met logo headstock.
uitgeprint met dikke zwarte rand in spiegelschrift op folie (te dikke, geen echte decalfolie)
daarna inkleuren met speciale stift.
dan erop geplakt (doorzichtige knutsellijm) zag er perfect uit, ook aan de randen. maar ik had hem niet op de juiste plaats geplakt. Ik dacht, ik kan hem mss nog wat verschuiven. Dat kon dus niet want de witte verf verschoof mee.
Ok, mistake. Dan de folie er maar weer afhalen. Wat bleek: alle wit (en de zwarte printerinkt die bedekt was met wit bleef mooi staan toen ik de folie eraf trok! Nuja, mooi, het ziet er niet uit omdat ik hem verschoven had. Dus moet opnieuw, maar nu weet ik wel hoe het kan.
Op folie uitgeprint
http://i158.photobucket.com/albums/t...nnno/logo2.jpg
door de dikke rand heb je wat ruimte om er met de stift over te gaan. Vermits headstock zwart is, zie je die rand daarna niet meer en blijft er een strakke witte lijn over. Met een dunne rand is het niet te doen, zie poging daarboven.
http://i158.photobucket.com/albums/t...nnno/logo1.jpg
zoals ik al zei: dit is de mislukte versie omdat ik hem had verschoven. Daarom is ie croocked. Op zich niet erg want hij was toch net iets te groot
http://i158.photobucket.com/albums/t...nnno/logo3.jpg
@barno
je hebt altijd dit forum nog als bewijs EN datum van je model.
de dag dat ze een forum als rechtsgeldig bewijs aanvaarden: that'll be the day :)
alhoewel, bij flagrante overtreding kan ik de zelfbouwers hier optrommelen, tegen vergoeding uiteraard, want dat is dan geen issue meer, om te komen getuigen ...:seriousf: on second thought, die vergoeding dat zal niet mogen: beïnvloeding van de rechtsgang, dju toch
anyways, het logo is ondertussen er terug af en het nieuwe logo looks perfect.
wat ik nooit meer doe: pupcavities uitfrezen na carving top ... wat een klotejob, heb wel een soort freeskastje boven de gitaar gezet, maar mijn freesjes zijn niet lang genoeg.
soit, lang leve de steekbeitel en de noeste arbeid...
deze guttlin brengt je weer even terug op aarde, bloed zweet en tranen maar zoals met ie anderen stat er straks weer een mooi product.Citaat:
komt goed!