Middenonder is mijn favoriet, en dan mag ie IMO zelfs nog wel een stukje uitgerekt worden.
Mooie ontwerpen trouwens, iedereen die hier al wat neergezet heeft! Er zit hier zat creativiteit, dat zien we wel weer!
Printable View
Middenonder is mijn favoriet, en dan mag ie IMO zelfs nog wel een stukje uitgerekt worden.
Mooie ontwerpen trouwens, iedereen die hier al wat neergezet heeft! Er zit hier zat creativiteit, dat zien we wel weer!
Thnx, Ik heb geprobeerd ze nog wat verder uit te rekken, maar dan wordt het net een zaag...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Zo klinken ze toch ook? Mooi toepasselijk en herkenbaar.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schizo910
Dat was ook mijn eerste idee... Nu vind ik ze al wat weghebben van een sleutel, vooral die met de afgeronde C. Maar die middelste kolom vind ik wel errug geslaagd, zeg!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schizo910
:stop:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
ST... .... .....!!
Er stond een smiley bij, hè? ;)
Een is niet genoeg!
Denk er dan nog maar een paar bij.
:angry: :sneaky: :mad:
:D
Middenonder is idd mooi.
Ik had 'm zelf ook iets uitgerekter nog in gedachten, maar kan idd goed dat 't dan teveel zaag wordt...
http://i110.photobucket.com/albums/n...rlovos/cmw.jpg
Vind deze van Schizo tot nu het best passen als versterkerlogo. Strak, eigen smoel, en makkelijk herkenbaar, ook vanaf afstand.
Nu heb ik er geen reet verstand van natuurlijk, maar als toevallige voorbijganger sprekende...
edit-Eh..wat pimmetje zei