Nope, hij is negative ground.
Pos ground zou kunnen, ik heb daar rekening mee gehouden toen ik mn voeding bouwde. Eigenlijk voor de classic FuzzFace, maar die komt niet op mn board.
Printable View
Nope, hij is negative ground.
Pos ground zou kunnen, ik heb daar rekening mee gehouden toen ik mn voeding bouwde. Eigenlijk voor de classic FuzzFace, maar die komt niet op mn board.
Dit is dan ook de Big Muff, die hoeft toch geen neg gnd bij mijn weten.
mooi, mooi.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ponq
Ik moet zeggen: ik volg dit topic met onwijs veel interesse. Heb zelf momenteel geen tijd om eraan te beginnen (moet ook eerst een nieuw pedalboard in elkaar zetten). Ik heb ook geen zin om zo'n ontzettende berg onderdelen te bestellen. Wél handig natuurlijk, want dan kun je alles ff uitproberen.
Zeker geen kansje dat je een pcb'tje voor me in elkaar zet? Aansluitingen en behuizing kan ik zelf fixen, maar jij hebt zo'n berg spul, dat moet haast appeltje-eitje zijn, of niet?
Ben vast niet de eerste die het vraagt. Ben vast ook niet de enige die zegt dat je dan je prijs wel mag noemen...
PM me anders maar (jouw box zit/zat vol).
Hehe,Auke je met alle klanten lopen :D
De MXR Phase90 is van t weekend ook afgerond. Lang mee geprutst/debugged totdat ik tevreden was met de sound. Ik heb uiteindelijk de zener-diode weggehaald en pas toen leek mn sound ergens op.
Foto's volgen later (kben aan t werk nu).
In t verschiet ligt een Fuzz Factory (toch maar es bouwen) en mss een vervanger voor mn behekste FuzzFace.
Geraak jij nog op diystompboxes? Ik kan er sinds gisteren niet meer op. De site is zoek...
Tremulus Lune debuggen zou beter gaan met alle info die daar staat :D
Yup, zit er 'as we speak'. Ook geen problemen mee gehad.
Gooi anders je koekjes eens weg?
Zal het eens proberen. Tremulus Lune werkt ondertussen :soul:
Ah, picture time!
Waar haal je eigenlijk al die value packs vandaan? Ik wil nl ook wat van die packs bestellen zodat ik een beetje een voorraadje kan opbouwen, alleen bij newtone hebben ze maar 3 packs terwijl verschillende diodes enz ook handig zijn.