idd.. voor iemand die ZO veel draden heeft.. ik vind het juist erg netjesCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rhcp_schipper
Printable View
idd.. voor iemand die ZO veel draden heeft.. ik vind het juist erg netjesCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rhcp_schipper
@ Cosmos: vette shit!
@ Cosmos: Hoe bevalt die phaser? En wat voor een chorus is dat?
Oei dat zijn ook erg mooie pedalen! Ik wil ook nog eens zo'n retro chrous maar staat wel onder aan het lijstje!
Ja rommelig is misschien beetje groot woord! Zou mooi zijn als die kabels waren weggewerkt, en ik vind het altijd belangrijk dat de pedaaltjes mooi recht naast elkaar staan!
Tja bij mij is een pedalboard een levend gebruiksmiddel en dus regelmatig onderhavig aan veranderingen. Het moet dus vooral flexibel in te delen zijn. Als je te veel werk maakt van estetische overwegingen bij de indeling ga je daar last van krijgen :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the feable
Thanks y'all!
Die phaser bevalt goed, hij is iets minder aanwezig dan ik had verwacht, maar daarom niet minder vet.
De chorus is de "originele" 12v, wat op zich irritant is (vwb adapter), maar ook niet onoverkomelijk. Ik vind hem te gek klinken, die vibrato trouwens ook, maar hij is wel snel te dik en te vet (zoals de CE-1 ook is, het is nl. een remake van de CE-1).
Ik vind Retro-sonic erg goed én betaalbaar. Ik heb beide pedalen van de "scratch & dent" serie, oftewel afgekeurde exemplaren. Dat is in mijn geval kleine krasjes, of een wat slechtere paintjob. Maar dat scheelt dus wel $50, dus daar lig ik niet wakker van.
Ik heb ook een Retro-Sonic phaser, en die vind ik erg goed. Ik heb de chorus ook overwogen, maar toen kwam er een Analogman bi-chorus voorbij voor een mooie prijs... :D
RM
Is die Line 6 delay modeler ook te koop? :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cosmos
Nope! :) Vooralsnog heb ik nog geen problemen met de DL-4 gehad, en die meerdere presets naast elkaar + taptempo doen mij deze voorlopig nog wel even houden (vergeleken met de Memory Lane, Replica, etc.).
(volgens mij staat er trouwens wel eentje op gitaarmarkt..)
Damn.... weer niet.... :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cosmos
Er staan er zelfs twee op Marktplaats als ze er nog beide staan, maar daar zijn al bedragen op geboden waar ik met m'n gezond verstand niet bij kan. Ik zou er echt graag eentje willen hebben, maar de hype erachter begrijp ik dan weer niet.