mooi zo naturel:p zwarte trim langs het body en hij is echt een beauty:D
Printable View
mooi zo naturel:p zwarte trim langs het body en hij is echt een beauty:D
Ik vind persoonlijk deze veel gaver dan de BFG. Toch wil ik niet uitsluiten dat er ooit een BFG bijkomt. Of ik laat er een bouwen naar mijn eigen wensen. Lijkt me ook wel gaaf. Ik heb die warmoths eens vast gehad van orpheo en ze bevallen me enorm. En dan die vrijheid van zelf kunnen kiezen lijkt mij te gek.
Blijft me altijd weer verbazen dat ik veel les pauls niet spannend vind, tot ie goud is en er p90's inzitten, en dan denk ik ineens... ooit...
Die polytune is wel echt te nieuw en te wit voor die foto!
Dat is echt een prachtige foto. Van welk tijdperk is die amp van je?
Omdat het een cheapo koreaan was van fl 600,- (1986/87) al vond ik dat toen errug veel geld. Zat er nou niet de beste spullen op gemonteerd. Ik heb toen een dimarzio mega drive er in laten zetten en dat verbeterde de klank aanzienlijk. Maar die is er nu uit en zitten er standaard gibson elementen in. En op een of andere manier vind ik het niet briljant.
Maar goed, het was mijn eerste serieuze gitaar en de hals vind ik echt heel fijn. Ik wil er nog een passende body (tele) voor vinden en dan wat betere buckers er in van S-D ofzo.
U heeft PM, mr. Macwilliams
dat is 'een' argument, maar heb je wel eens op bijvoorbeeld een van mijn warmoths gespeeld, met de bolt-on halzen? ik mag rustig zeggen; nee. het speelgemak en de tone van de bolt-on is imho beter dan de glued-in van gibson. meer hout-op-hout contact, en: veel betere upper-fret-access!
maar ff een update van mijn collectie
http://img688.yfrog.com/img688/4448/dsc0175s.jpg
Mijn plankjes, niet zo indrukwekkend als de collectie van menigeen hier, maar ik ben er blij mee en het doet wat het moet.
Binnenkort uitgebreid met een SG en over een tijdje een goldtop met p90´s.
http://i298.photobucket.com/albums/m...s/SDC10308.jpg
(tokai lp custom, tokai lp lemondrop en een telecaster)
toch best een vette set hoor!! :ok:
Ik ben niet zo'n LP fan, maar die Links Tokai is ERG mooi.
kleine split-diamond, headstock 'moustache' is niet diep genoeg, en inderdaad, de binding. dat zie ik an de hand van DIE foto. nog niet eens de details genoemd.
dankje:D. Het is en blijft mijn juweeltje. Alle andere gear is vervangbaar, maar mijn strat niet.
Simpel is hij onder de slagplaat niet meer, het is 1 grote bende:seriousf:. Begond zijn leven als een doodnormale SSS WH1 waar ik toen een humbucker in heb gezet en een andere slagplaat op heb gezet, push/pull volume en 50's wiring gecombineerd met een landing extra draad omdat fender alle draadjes zo kort afknipt. Boven de slagplaat staat overgen iris, de naam van mijn vriendin:D. Dat ding achter de brug is een mislukte waterslide sticker, de lak bleek toch te donker. Voordeel van de hw1 serie is dat ze zo'n heerlijk dunne nitro lak laag hebben, slijt als een idioot.